FANDOM

Zobros
ZobrosLogo
Imiona i nazwiska ?
Wiek 18
Narodowość Finlandia
Wysłane etapy 22 (11 ocenionych)
Klan GS
Znany z: Twórca trendu Nine Circles oraz innych znanych Demonów, kanał na Youtube
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 94,000
Początek rozgrywki ?

Zobros jest popularnym graczem pochodzącym z Finlandii. Znany jest głównie z utworzenia trendu etapów Nine Circles. Zasłynął również ze stworzenia kilku bardzo trudnych Demonów, w tym 8o (kolaboracja z Etzer), Clubstep Nightmares oraz Acropolis. Często jego Demony przez to, że wymagają one dużej precyzji, są uznawane za bardzo trudne Demony (np. Acropolis, Love Baba, 8o).

Zobros ogłosił niegdyś konkurs twórców, który miał trwać do 30 marca 2016, jednakże wyniki zostały ogłoszone dopiero 17 sierpnia, ponieważ ogłosił on, iż nie będzie zbyt często wysyłał filmów związanych z Geometry Dash, ponieważ gra zaczynała go nudzić i podobnie jak Riot, miał do czynienia z urazem palca, co utrudniało mu rozgrywkę.

Gracze podejrzewają, że Zobros całkowicie przestał grać w GD, zaś część uważa, że wziął on przerwę od gry.

13 września został wysłany gameplay poziomu "Volcanic Rush". Zobros stwierdził, że będzie wysyłać filmy związane z GD, ponieważ poprawił mu się stan palca, jednakże zamierza robić to sporadycznie, aby uniknąć dalszych kontuzji. Ewentualnie znudziła mu się gra i stwierdził, że odchodzi od społeczności, gdy odpowiadał na pytania na forum o GD.

Ciekawostki Edytuj

  • 8 lipca 2015 roku Zobros ogłosił, że zdiagnozowano u niego zapalenie ścięgna, co miało wpływ na jego palec, jednakże wrócił on do gry po dwóch tygodniach.
    • Możliwe jest to, iż z powodu tejże choroby, Zobros boryka się z bólem palca (jest pewne, że boli go podczas gry).
  • Zobros jest znany z swojego zaniżania ocen w demonach i jest to powód żartów
  • Zobros stworzył niegdyś własną paczkę tekstur, w której znajdowały się odcienie szarości na ikonach, odwrócony statek oraz czerwony ślad.
  • Jego avatar jest narysowaną na szybko ikoną, która celowo miała wyglądać nieestetycznie.
  • Niektórzy użytkownicy oskarżali go o hackowanie, gdyż w swoim filmie[2] o Deadlocked ominął portal przyspieszający przed pierwszą falą. Był to błąd w Update 2.0, który został poprawiony w wersji 2.01.
  • Wszystkie jego trudne plansze i Demony mają ironiczne opisy, np. "Easy" lub 'Easy Coin Update".
  • Nazwa planszy "love baba" nawiązuje do botów, które niegdyś atakowały forum o GD.
  • Zobros posiadał rangę administratora na oficjalnym forum o GD.
  • Zobros napisał wiadomość na swoim profilu, że nie planuje kontynuować gry dopóki etap "love baba" nie zostanie oceniony.
    • Etap ten został oceniony w listopadzie 2016 roku po ponad 7 miesiącach od wydania
  • Przed odejściem, Zobros miał w planach stworzenie remake/sequelu swojego najpopularniejszego etapu - Nine Circles. Z czasem stracił on motywację do gry i poprosił Viprina oraz Rustama aby dokończyli poziom za niego. Etap został później zweryfikowany przez MaxiS9 i wysłany na konto Viprina pod nazwą "Nine CircleX".