FANDOM

Zimnior12
Zimnior12
Imię Kamil (TheSXP), Kuba (Kubson)
Wiek 17 (TheSXP), 17 (Kubson)
Narodowość FlagaPolski Polak
Wysłane etapy ?
Klan TeamHax
Znany z: YouTube, umiejętności hakerskie
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 14,000

Zimnior12 jest użytkownikiem, którego konto dzielone jest przez dwóch Polaków - TheSXP, który zajmuje się streamowaniem oraz budowaniem etapów, oraz Kubson, który jest dość uzdolnionym hakerem. Zimnior często transmituje swą rozgrywkę, często budując nowe projekty lub przechodząc losowe poziomy. Sporadycznie również przyjmuje tzw. "level requesty", w których sprawdza cudze plansze, bądź pokazuje swoje nowe umiejętności w hakowaniu.

Znany również jest jako twórca połączenia popularnej trylogii o nazwie AfterCataBath. Zweryfikował on tego Demona za pomocą różnego rodzaju haków, jednakże obecnie pracuje nad stworzeniem kontynuacji o nazwie Apocalyptic Trilogy, która będzie trudniejszym remake'm. Na osobę weryfikującą wybrał Sunix.

Ciekawostki Edytuj

  • Zimnior jest dość uzdolnionym hakerem, gdyż zdołał m.in.: znaleźć lukę, która pozwalała komentować jako inna osoba, zmienić statystyki profilu, stworzyć plansze z niewłaściwymi notami, bądź przejąć pewnego rodzaju kontrolę nad kontami.
  • Pomimo swych zdolności hakerskich, stara się nie nadużywać ich. Na swoim oryginalnym koncie przechodzi poziomy w sposób uczciwy, a włamując się na konta, nie usuwa nigdy cudzej własności. Sporadycznie żartobliwie pisał jako inna osoba, bądź zmieniał ich ikony dla żartów.
  • TheSXP posiada wyjątkowo dobre zdolności w budowaniu.
  • Zimnior przyjaźni się z niektórymi innymi hakerami, m.in. MgostiH lub Cyrillic.
    • Wraz z Cyrillic i kilkoma innymi osobami, tworzy "Silent Circles III". Prawdopodobnie należy też do klanu Silent Engine.
  • Jego kolory ikon były kiedyś nieosiągalne.
  • Wymyślił niegdyś żartobliwe trendy, m.in. "Rito Nub" lub "Sruv".
  • Nie przepada on za tym, jakie ułatwienia przyznają monitory 144Hz. Uważa, że umiejętności nie powinny polegać na tym, jaki sprzęt posiada dana osoba.
  • Organizował kiedyś Give'awaye dla ludzi z YouTube,
  • Posiada aż 6 zablokowanych kont, co jest dotychczas rekordem w grze.
  • Próbowł przejść Cataclysm X, jednak poddał się po tym, jak często ginął pod koniec planszy i gra źle wpływała na kontuzję jego palca.
  • Zimnior12 należy do TeamHax (grupy hackerów geometry dash)