FANDOM

Zimnior12
Zimnior12.png
Imię Kamil (TheSXP), Kuba (Kubson)
Wiek 16 (TheSXP), 15 (Kubson)
Narodowość FlagaPolski.png Polak
Wysłane etapy ?
Klan Silent Engine (?), TeamHax
Znany z: YouTube, umiejętności hakerskie
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 5,100

Zimnior12 jest użytkownikiem, którego konto dzielone jest przez dwóch Polaków - TheSXP, który zajmuje się streamowaniem oraz budowaniem etapów, oraz Kubson, który jest dość uzdolnionym hakerem. Zimnior często transmituje swą rozgrywkę, często budując nowe projekty lub przechodząc losowe poziomy. Sporadycznie również przyjmuje tzw. "level requesty", w których sprawdza cudze plansze, bądź pokazuje swoje nowe umiejętności w hakowaniu.

Znany również jest jako twórca połączenia popularnej trylogii o nazwie AfterCataBath. Zweryfikował on tego Demona za pomocą różnego rodzaju haków, jednakże obecnie pracuje nad stworzeniem kontynuacji o nazwie Apocalyptic Trilogy, która będzie trudniejszym remake'm. Na osobę weryfikującą wybrał Sunix.

Ciekawostki Edytuj

  • Zimnior jest dość uzdolnionym hakerem, gdyż zdołał m.in.: znaleźć lukę, która pozwalała komentować jako inna osoba, zmienić statystyki profilu, stworzyć plansze z niewłaściwymi notami, bądź przejąć pewnego rodzaju kontrolę nad kontami.
  • Pomimo swych zdolności hakerskich, stara się nie nadużywać ich. Na swoim oryginalnym koncie przechodzi poziomy w sposób uczciwy, a włamując się na konta, nie usuwa nigdy cudzej własności. Sporadycznie żartobliwie pisał jako inna osoba, bądź zmieniał ich ikony dla żartów.
  • TheSXP posiada wyjątkowo dobre zdolności w budowaniu.
  • Zimnior przyjaźni się z niektórymi innymi hakerami, m.in. MgostiH lub Cyrillic.
    • Wraz z Cyrillic i kilkoma innymi osobami, tworzy "Silent Circles III". Prawdopodobnie należy też do klanu Silent Engine.
  • Jego kolory ikon nie są osiągalne w icon kit.
  • Wymyślił niegdyś żartobliwe trendy, m.in. "Rito Nub" lub "Sruv".
  • Nie przepada on za tym, jakie ułatwienia przyznają monitory 144Hz. Uważa, że umiejętności nie powinny polegać na tym, jaki sprzęt posiada dana osoba.
  • Kilka razy kupił kilka kopii GD, rozdając je dla swoich przyjaciół i kilku innych osób.
  • Jest jedną z nielicznych osób, które posiadają kopię Bloodlust. Krążą plotki, iż użył on haków do zdobycia planszy, bądź otrzymał ją od Knobbelboya.
  • Posiada aż 6 zbanowanych kont, co jest dotychczas rekordem w grze.
  • Stworzył niegdyś swoją własną wersję Cataclysm o nazwie "Cataclysm X", lecz stracił chęć do weryfikacji Demona po tym, jak często ginął pod koniec planszy i gra źle wpływała na kontuzję jego palca.
  • Zimnior12 należy do team hax (grupie hackerów geometry dash)
  • Posiada on rangę moderatora poziomów, lecz nie dostał jej od samego RobTopa. Przyznał on sobie ją za pomocą specjalnego programu, który pozwalał przyznać uprawnienia. Autor gry nie zabrał mu praw, być może dlatego, iż używa ich głównie do oferowania pomocy innym graczom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki