FANDOM

ZenthicAlpha
ZenthicAlpha.jpg
Imiona i nazwiska Holan (?)
Wiek 18
Narodowość Korea Południowa
Wysłane etapy 104 (wszystkie ocenione)
Klan GS, N2
Znany z: tworzenie poziomów, YouTube, streamy
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 37,000
Początek rozgrywki 1.5 (?)

ZenthicAlpha (znany również jako Zenthic) jest koreańskim graczem, który zasłynął jako twórca ogromnej ilości poziomów. Jego najbardziej znanymi etapami są: Jawbreaker, Speed Racer oraz kolaboracje: Supersonic i Ultrasonic. Brał również udział w kilku innych kolaboracjach, m.in. w The Ultimate Phase oraz A Bizarre Phantasm.

Obecnie posiada drugie miejsce w tabeli mistrzów, w kategorii "Creators". Jedyna osoba, która go wyprzedziła, to Viprin.

Lutego 2017 roku ZenthicAlpha opuścił społeczność GD - zamierza on skupić się na nauce na uczelni wyższej. Przyznał również, że starczy mu czasu na granie w gry od czasu do czasu, jednakowoż gra mu się znudziła. Wspomniał także o dużym stresie, którego doświadczał podczas swej "kariery". Istnieje możliwość jego powrotu - kończył i wracał on już wielokrotnie.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada drugą najwyższą pozycję w klanie N2.
  • Jego poprzednimi nickami były: Deadmau5, Mr Zenthic, Master Zenthic i HolanAlpha.
  • Często streamował progres tworzenia swoich poziomów bądź ich weryfikacje.
  • Jego etap "Cybershock" silnie inspirował się poziomem -Sirius- autorstwa FunnyGame.
  • Ostatnia część jego serii "Sonic" (Hypersonic) nie trafiła na jego konto (w przeciwieństwie do dwóch poprzedników) z powodu opuszczenia przez niego Geometry Dash - etap został wysłany na konto Voopera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki