FANDOM

Wszystkie aktualizacje oraz wersja startowaEdytuj

Aktualizacje w skrócieEdytuj

Update 1.1: nowy poziom Time Machine oraz lustrzane portale.

Update 1.2: kolejny oficjalny etap Cycles oraz dodatkowa postać grywalna - kula.

Update 1.3: nowy poziom xStep i gravity pady i pierścienie. Dodano także bloki, przez które możemy przejść.

Update 1.4: kolejny oficjalny etap Clutterfunk, dodano wybór statków, piły oraz portale powiększające i zmniejszające każdą formę z osobna (Kula i kostka zmieniają teksturę).

Update 1.5: nowy poziom Theory Of Everything, dodatkowa forma - ufo. Dodano także różowe jump pady i jump ringi tego samego koloru.

Update 1.6: kolejne oficjalne etapy - Electroman Adventures, który jako pierwszy nie nagradza użytkownika, liczbą gwiazdek odpowiadającą numerowi planszy oraz Clubstep, który wprowadza nowy poziom trudności - Demon. Wprowadzono jedną z najistotniejszych zmian, czyli Secret Coins oraz obiekty takie jak sztuczne kolce, zanikające piły i kolce.

Update 1.7: dodatkowe tło (które jest całkiem specyficzne) wykorzystane w nowym poziomie ElectrodynamixPortale prędkości; normalna, szybka, bardzo szybka oraz powolna.

Update 1.8: kolejny oficjalny etap - Hexagon Force, skośne bloki i kolce, portal podwajający oraz portal przywracający formy do pierwotnego stanu.

Update 1.9: nowe poziomy - Blast Processing i Theory of Everything 2, możliwość wykorzystywania utworów z portalu Newgrounds [[1]], konta użytkowników.

Update 2.0: Kolejne oficjalne etapy - Geometrical Dominator oraz Deadlocked, różnorodne triggery, tryb robota, monety gracza, profile użytkowników.

Update 2.1: Nowy poziom - Fingerdash, masa kolejnych osiągnięć, nowe triggery, dodatkowe tła, tryb pająka, Demoniczne Klucze, diamenty, waluta - Perły Many, Vault of Secrets, Chamber of Time, 2 sklepy, dodatkowe pierścienie i płyty, Pokój Skarbów (i wiele więcej - jest to jak dotąd największy update).

Update 2.2: Nowe poziomy (możliwe, że będzie to Theory of Everything 3) i nowa forma: swingcoper. Być może pojawią się nowe tła i podłoża, sklepy oraz waluty. Prawdopodobnie zostaną dodane także nowe przeszkody (piły/kolece/potwory), bloki, dekoracje i triggery. Spodziewany jest także tryb kolaboracji (w budowaniu) oraz tryb wyzwań (w rozgrywce).

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki