FANDOM

Windy Landscape
Wl.jpg
Autor WOOGI1411
ID 4957691
Trudność InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, UFO, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, k, K, Ku, ku, s, K, k, u, f, F, K, k, S, s, S, F, U, u, K/K, Ku/Ku, ku/ku, K/K, ku/ku, k/k, S/S, s/s, S/S, K, s, K, s, K, k, K, s, S, K/K, Ku/Ku, S, K
Autor utworu TheFatRat
Muzyka Windfall
Windfall.oga
Data wydania Pierwszy Kwartał 2015 r.
Polecany? Nie

Windy Landscape jest popularnym Demonem stworzonym przez gracza WOOGI1411. Na samym początku poziom uznawany był za szalenie trudnego Demona, lecz z czasem jego globalna ocena zmalała. Obecnie jest uznawany za trudnego Demona (rzadziej średniego lub bardzo trudnego). Mimo to oficjalnie posiada notę szalonego Demona. Została również wydana aktualizacja, w której autor utrudnił kilka elementów planszy. Trwa ona obecnie około 1 min 17 s (długi etap).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się dość prostą kostką z kilkoma precyzyjnymi skokami. Kula stopniowo zwiększa poziom trudności, wymagając większego skupienia, następnie prowadząc do krótkiego statku z ciasnymi tunelami. Po krótkiej kostce, gracz zamienia się w UFO, którym musi przejść przez grupę pił. Prowadzi ona do dość krótkiej mini-fali i nieco trudniejszej klasycznej fali. Dalej jest krótka kostka z kilkoma skokami, a następnie statek z ciasnymi tunelami i zmianami grawitacji. Następna fala jest podobna do wcześniejszej, prowadząc do dość trudnego precyzyjnego segmentu z UFO, którym należy przelatywać pomiędzy piłami. Prowadzi ona do krótkiego automatycznego segmentu z nickiem autora u góry ekranu.

Po przyspieszeniu muzyki następuje szybki dual, w którym należy szybko skakać i reagować. Kula wymaga bardzo szybkiego klikania, a następnie występuje druga część kostki. Podwójny statek jest symetryczny, jednakże posiada duże ilości portali grawitacyjnych, które potrafią wyprowadzić gracza z równowagi. Po krótkiej kostce gracz przemienia się w powolny, mały statek, którym należy ostrożnie przelecieć przez ciasny tunel z kolcami. Poziom ponownie przyspiesza z kolejnymi przemianami w kostki i statki, jednakże poruszają się one w podwójnej, aniżeli potrójnej prędkości. Po kostce występuje bardzo krótki segment małego statku, który wymaga wyjątkowo precyzyjnego wyczucia czasu i prostego latania (jest to najtrudniejszy moment w etapie). Po tym występują krótkie duale z kostkami i kulami. Ostatni segment jest statkiem, który wymaga dość prostego latania. Na końcu wyświetla się napis "THX".

Film Edytuj

"Geometry Dash" - Windy Landscape (INS4NE Demon)03:20

"Geometry Dash" - Windy Landscape (INS4NE Demon)

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom w wersji 1.9 był uznawany za jednego z najtrudniejszych Demonów jakie dotychczas wyszły. Duża ilość osób nazwała go za szalenie trudnym Demonem, lecz po wydaniu wielu kolejnych poziomów, opinia na jego temat się zmieniła (główna nota przyznawana mu po tych zmianach to trudny Demon).
  • Plansza początkowo posiadał notę "Featured" (żółta otoczka), lecz muzyka była chwilowo niedostępna, przez co RobTop usunął tę opcję. Obecnie muzyka działa poprawnie, jednak poprzednia nota nie została przywrócona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki