FANDOM

WcropoliX
Wcropolix.png
Autorzy etapu BlassCFB, Marpha, Mero, Nifecap
ID etapu 22183448
Poziom trudności Insane.png Szalony
Gwiazdki 0Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, F, S, U, S, K, U, K, F, S, F, S, F, Ku, S, F, K, F, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Fracture
Data wydania 2016 r.
Polecany? Nie

WcropoliX jest bardzo ciężkim poziomem stworzonym przez BlassCFB, Marpha, Mero i Nifecap. Jest to udoskonalona wersja starego etapu o nazwie "Wcropolis". Jak nazwa wskazuje, poziom silnie inspiruje się Demonem o nazwie Acropolis.

Z powodu ciężkich segmentów, elementów spamu i prostego latania, poziom byłby szalonym lub nawet ekstremalnym Demonem, lecz z nieznanych przyczyn pozostał on nieoceniony. Mimo to jest dość znany w społeczności gry.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się prostą kostką z napisem "WCROPOLIX" w tle. Następna jest fala z ciasnymi pomieszczeniami i malutkimi piłami, które stoją na drodze. Gracz musi klikać szybko, aby przejść dalej. Później jest krótki fragment statku wymagającego prostego latania i precyzyjne UFO, prowadzące do następnej podchwytliwej fali. Następny jest krótki statek z wąskimi przejściami oraz kolcami, który prowadzi do króciutkiej kostki, UFO i następnej kostki. Następna jest kolejna fala, w której trzeba przecisnąć się przez przeszkody i statek z wieloma zmianami grawitacji i pierścieniami na drodze. Później jest fala wymagająca spamowania i mini-fala z ruchomymi obiektami, oddzielona króciutką normalną falą.

Następnym fragmentem jest statek z pierścieniami. Należy użyć tych zielonych, lecz istnieje możliwość ominięcia niektórych z nich. Następnie jest krótka fala i kula, którą trzeba szybko przeskakiwać między kolcami. Następny jest statek, który później wymaga prostego latania przez dłuższy czas. Następna jest krótka mini-fala i kostka, którą trzeba skakać po narożnikach bloków, wykorzystując wadliwe hitboxy kolców. Następnie jest bardzo ciasna fala, która z czasem przyspiesza, lecz z progresją ilość wolnego miejsca się zwiększa, kończąc na powolnej i bardzo ciasnej fali wymagającej spamowania. Na końcu pojawia się prosta kostka i napis GG. Wejście w środek napisu "GG" umożliwia zdobycie monet. Za nim znajduje się meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Z nieznanych przyczyn poziom nie jest oceniony. Możliwym powodem jest to, iż polega on głównie na spamowaniu, co z czasem może być bardzo męczące dla innych użytkowników.
  • Pierwotna wersja wykorzystywała utwór "The Big Black" autorstwa The Quick Brown Fox, lecz utwór został zdjęty z powodu złamania praw autorskich. Blass musiał go zmienić, przez co nie synchronizuje on się zbyt dobrze z planszą.

Film Edytuj

Geometry Dash 2.0 - "WcropoliX" by BlassCFB & More (Extreme Demon)07:46

Geometry Dash 2.0 - "WcropoliX" by BlassCFB & More (Extreme Demon)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki