FANDOM

Uwaga! Odwiedzasz stronę na temat kompozytora, który tworzy stworzył muzykę do oficjalnych etapów w Geometry Dash! Jednak ów artykuł obejmuje nie tylko utwory z oficjalnych poziomów w Geometry Dash. Więcej informacji: Kompozytorzy.

Waterflame
Waterflame.jpg
Pełne imię Christian M.
Wiek 27
Narodowość NorwegiaFlaga.png Norwegia
Oficjalne poziomy? Tak (7 utworów)
YouTube [1]
Potwierdzenie na YT tak
Subskrypcje 270.000

Waterflame jest popularnym kompozytorem na portalu Newgrounds. Jest również bardzo znaną osobą w społeczności Geometry Dash, ponieważ jego muzyka jest popularnym wyborem wśród twórców niestandardowych plansz. Kilka oficjalnych poziomów posiada również jego muzykę, czyli: Jumper, Time Machine, Clutterfunk, Electroman Adventures, Hexagon Force, Blast Processing i Geometrical Dominator.

Tworzy on muzykę o różnych gatunkach, która często znajduje się w niestandardowych poziomach. Oprócz konta na Newgrounds posiada również swój własny kanał na YouTube oraz profil na Soundcloud.

CiekawostkiEdytuj

  • Posiada największą ilość utworów w oficjalnych etapach Geometry Dash.
  • Dwa swoje utwory stworzył z myślą o Geometry Dash - Geometrical Dominator i Striker. Pierwszy z nich miał zostać wykorzystany w oficjalnym poziomie, zaś drugi w etapach społeczności.
  • Waterflame zarabia na życie komponując muzykę.
  • Dwa jego ulubione utwory znajdują się w Geometry Dash (Jumper i Electroman Adventures).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki