FANDOM

Viprin
ViprinLogo
Imię ?
Wiek 16
Narodowość NorwegiaFlagaNorwegia (Miasto:Gjøvik)
Wysłane etapy 125 (2 ocenione, 117 polecanych, 6 z notą epic)
Klan GS
Znany z: Lider tabeli "Creators", tworzenie poziomów, YouTube
Kanał na YT [1]
Potwierdzenie? Tak
Liczba widzów ponad 134.000

Viprin jest obecnym liderem w tabeli "Creators", który pochodzi z Norwegii. Posiada on największą ilość CP (Creator Points) i jest jednym z najpopularniejszych twórców poziomów w grze. Często kolaboruje z innymi budowniczymi, m.in.: Glittershroom lub Etzer.

CiekawostkiEdytuj

  • Posiada tylko dwa wpisy na profilu: "Update 2.0 is revolution" i "Update 2.1 is revolution".
  • Wszystkie jego poziomy posiadają wystawione gwiazdki.
  • Jest jednym z członków wielkiego collabu o nazwie Yatagarasu.
  • Viprin udekorował wersję Sonic Wave stworzoną przez Riota (Sonic Wave Infinity).
  • W jednym ze swoich filmów, Viprin stwierdził, że nie lubi trendów w stylu Nine Circles, Flappy Bird, If ... was L1, darmowych poziomów i niewykonalnych etapów.
  • Viprin jest pomysłodawcą "Geometry dash 2.0 awards". Brał on udział także w doborze nominacji. Zamierza on kontynuować konkurs i tworzyć kolejne jego części, mające ukazywać się cyklicznie, po wydaniu nowych aktualizacji. Materiał odnoszący się do tego tematu znajdziecie tutaj - [2].
  • Wszystkie jego poziomy posiadają gwiazdki. Kilka z nich nawet znajduje się w Paczkach Map.
  • Posiadał on rangę właściciela na oficjalnym forum o Geometry Dash, jednakże stracił ją z powodu niskiej aktywności.
  • Jest on jednym z nielicznych Youtuberów GD, którzy posiadają zweryfikowane kanały.
  • Przeprowadził on wiele konkursów m. in. 8 zeykłych konkursów tworzenia, konkurs na ikony, które pojawią się w wersji 2.11 i Update 2.2, dwa konkursy na poziomy do Gauntletów, z których do jednego ogłoszono już wyniki, a drugi oczekuje na nie do końca października.
  • Niemiecki gracz, Combined zweryfikował dla niego cztery ekstremalne Demony: Hypersonic, Subsonic, Artificial Ascent i Digital Descent, który zdobył pierwsze miejsce na liście.