FANDOM

Vibration
Vibration.jpg
Autor Schady, Fury0313, Nyucat, FerdeFunky
ID 27728679
Trudność MediumDemon.png średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, R, S, U, F, K, S, K, U, S, U, K, F, Ku, F, K, R, S, Ku, S, K, Ku, S, K, R, S, U, K
Autor utworu MafiaPineapple
Muzyka Shattered
Shattered.oga
Data wydania Styczeń 2017 r.
Polecany? Tak

Vibration jest gauntletowym poziomem społecznościowym stworzonym przez Schady, Fury0313, Nyucat i FerdeFunky. Choć trwa niewiele powyżej minuty, uznawany jest za łatwego lub średniego Demona ze względu na podchwytliwe przeszkody i segmenty z prostym lataniem. Oficjalnie posiada notę średniego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z pierścieniami i zmianami grawitacji. Z czasem ona przyspiesza i prowadzi do podobnego robota i krótkiego segmentu wymagającego prostego latania. Następne jest UFO tunelem i porozrzucanymi kolcami. Po nim jest dość wąska fala i kostka z pierścieniami. Następny jest dość prosty statek, który prowadzi do kostki z trzema pierścieniami. Następne UFO wymaga ostrożności, zaś po nim pojawia się dość łatwy statek i UFO ze zmianami grawitacji. W następnej mini-kostce gracz musi ostrożnie przeskakiwać przeszkody i szybkiej fali, która wymaga szybkiego spamowania. Dalej jest prosta kula i dość dziwne przejście w mini-falę, które może złapać wielu graczy. Po niej pojawia się dość prosta kostka i krótki robot.

Następny jest statek z ruchomymi platformami, który wymaga prostego latania. Po nim jest krótka kula i następny fragment z prostym lataniem. Później gracz trafia na krótką kostkę i następną kulę, która prowadzi do nieco podchwytliwego statku i częściowo automatycznej kostki. Następny jest robot, którym trzeba wykonywać małe skoki. Później jest krótki i dość prosty statek, lecz pierścień, o który należy się odbić, może sprawić drobne problemy. Następne jest dość łatwe UFO, które prowadzi do automatycznej kostki. Za portalem znajduje się meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Vibration jest czwartym poziomem w Demon Gauntlet.
  • Jest to jedyny poziom w tym Gauntlecie, który nie posiada monet.

Film Edytuj

Geometry Dash - Vibration by schady (Hard Demon) (Gauntlet) Complete (Live)01:21

Geometry Dash - Vibration by schady (Hard Demon) (Gauntlet) Complete (Live)

Demon Gauntlet.
SidestepTractionMechanical ShowdownVibrationHeLL

Więcej z Fandomu

Losowa wiki