FANDOM

Valor
Valor.png
Autorzy etapu Inversion, MrSleepy, TheDevon, Mosertron, Megaman9, Pizzafire, Dysfunctional Popo, Benjamaster7, Krazyman50, Uzendayo, Viceroy, Alter, Hexhammer i jdfr03 (weryfikacja: Krazyman50)
ID etapu 25540324
Poziom trudności InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, U, F, S, K/K, K/Ku, K/K, Ku, Ku/Ku, R, U, F, S, Ku, K, Ku, K, Ku, F, U, R, K, R, K, R, K, R, K, U, S, R, F, Ku, K, S, K, U, S, F, K
Autor utworu Aeronmusic
Muzyka Vigor
Data wydania Październik 2016 r.
Status Polecany

Valor jest megakolaboracją zorganizowaną przez grupę amerykańskich graczy i budowniczych. Rozpoczęła się we wczesnej fazie Update 2.0, lecz została wydana w jej późniejszym okresie. Uznawany jest za bardzo trudnego Demona.

Opis Edytuj

Inversion Edytuj

Kostka z wieloma pierścieniami i kilkoma pułapkami. Wymagają one odrobiny wyczucia czasu.

MrSleepy Edytuj

Powolne ufo, w którym trzeba przeskakiwać między platformami i uważać na piły, które stoją na drodze.

TheDevon Edytuj

Rozpoczyna się szybką falą, którą trzeba przelatywać między słupami i okazjonalnie spamować, aby utrzymać się na drodze. Później jest statek z pierścieniami, które trzeba odpowiednio wykorzystać do kontynuowania drogi, kończąc na króciutkim przejściem w ufo.

Mosertron Edytuj

Podwójna mała kostka, która po chwili zamienia się w dual kostki i kuli, którymi trzeba odpowiednio odbijać się o pierścienie. Kończy się na dualu zwykłych kostek.

Megaman9 Edytuj

Rozpoczyna się zwykłą kulą, którą trzeba używać pierścieni schowanych za portalami, następnie należy wykonać podobną rzecz za pomocą podwójnych kul.

Pizzafire Edytuj

Robot z dużą ilością ruchomych platform. Gracz musi zapamiętać ich ruch, aby spokojnie przejść dalej. W połowie drogi robot staje się mały. Kończy się spamem falą.

Dysfunctional Popo Edytuj

Rozpoczyna się ufo, którym trzeba odbijać się o pierścienie, aby przejść przez wąski tunel. Następna jest ciasna fala, a potem statek z dużą ilością zmian grawitacji, krótka kula i kostka, którą trzeba odbić się o kilka pierścieni.

Benjamaster7 Edytuj

Podchwytliwa kostka, którą trzeba odpowiednio wykorzystywać pierścienie w portalach grawitacyjnych, prowadząc do krótkiej kuli z wąskimi przejściami i kończąc na kolejnym fragmencie kostki, lecz tym razem w jej większej wersji.

Krazyman50 Edytuj

Kostka z dużą ilością pierścieni i portali grawitacyjnych. Gracz musi wykonywać dość precyzyjne skoki i uważać na pułapki, które mogą go zmylić. Jest to jeden z trudniejszych fragmentów poziomu.

Uzendayo Edytuj

Krótka kula, a następnie fala, która prowadzi do UFO, w którym trzeba ostrożnie przeskakiwać pomiędzy piłami i uważać na płytki grawitacyjne pod koniec tego segmentu.

Viceroy (Asriel) Edytuj

Krótki segment robota, który prowadzi do kostki i następnego robota, kolejnej kostki i następnego robota i jeszcze raz na zmianę. W całym fragmencie gracz musi reagować dosyć szybko i uważać na pierścienie, które wymagają wyczucia czasu. Jest to jeden z trudniejszych fragmentów planszy.

Alter Edytuj

Rozpoczyna się prostą kostką, prowadząc do ufo i do statku, którym trzeba wykorzystać dwa pierścienie. Następny jest robot, który prowadzi do krótkiego spamu falą, kuli, kostki z prostymi skokami i powolnym statkiem, którym trzeba ostrożnie przelecieć przez wystające przeszkody.

Hexhammer Edytuj

Fragment małej kostki, którą trzeba przeskakiwać po wysuwających się blokach. W niektórych z nich są ukryte pierścienie, które trzeba odpowiednio wykorzystać. Fragment wymaga odrobiny zapamiętywania.

jdfr03 Edytuj

Fragment ufo z wieloma zmianami grawitacji, który prowadzi do króciutkiego i powolnego statku, prowadząc do szybkiej i dość trudnej mini-fali. Fragment kończy się szybką kostką, którą trzeba przeskoczyć rozszerzone poczwórne kolce (~4,5 bloku szerokości). Plansza kończy się w formie statku z nickami autorów.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza moneta jest za napisem "THE DEVON" w jego fragmencie. Należy w nim ostrożnie unieść się do góry i szybko spaść na dół.
  • Druga moneta znajduje się przed fragmentem Asriela. Przed przejściem należy skoczyć, aby ją zdobyć.
  • Trzecia znajduje się na końcu fragmentu Hexhammera. Będąc na górze, trzeba użyć pierścienia, który zrzuci kostkę na dół, a następnie skoczyć na zielony pierścień tak, aby wyrzucił kostkę w stronę platformy, która posiada parę kolców i monetę nad nią.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa etapu jest prawdopodobnym nawiązaniem do "Team Valor" w Pokemon Go.
    • Planowany jest również sequel o nazwie "Mystic", który jest nawiązaniem do tej samej gry.
  • Budowa poziomu trwała ponad rok czasu, ponieważ wielokrotnie występowały błędy z move triggerem, które były częste w Update 2.0.
  • Jeżeli gracz wskoczy pomiędzy kolce w 10% zamiast na płytkę, zginie i pojawi się napis "NO".
  • Jeżeli gracz zginie w fali w 41%, pojawi się napis "RIP".
  • Jeżeli gracz zginie na ostatniej grupie kolców, pod napisem "You did it" pojawi się "Or not...".
  • Gdy gracz włączy poziom w edytorze, może zobaczyć różne wiadomości nad planszą. Wiele z nich nawiązuje do błędu z move triggerem.

Film Edytuj

Geometry Dash - Valor Verified (Live)02:13

Geometry Dash - Valor Verified (Live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki