FANDOM

Uprise
Uprise.jpg
Autor Blad3m
ID 14977845
Poziom trudności ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, Ku, K/K, Ku/Ku, R, U, Ku, S, K, F, U, F, K/K, R, S, K
Autor utworu EnVy
Muzyka Uprise
Data wydania 2016 r.
Status Featured

Uprise jest poziomem stworzonym przez Blad3m. Z powodu ciasnych przejść i licznych bugów, etap uznawany jest za szalonego lub ekstremalnego Demona. Powstał on w początkowych fazach Update 2.0.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką, którą trzeba wykonywać precyzyjne skoki i odbijać się odpowiednio o pierścienie, prowadząc do statku z wąskimi i zawiłymi tunelami, prowadząc do łatwej kuli i do podwójnej kostki z precyzyjnymi skokami, co wymaga wyczucia rytmu skoków. W połowie drogi stają się one małe, a następnie zamieniają się w dwie kule, którymi trzeba przeskakiwać po pierścieniach i wpadać do portali grawitacyjnych. Następny jest robot z precyzyjnymi skokami i powolne UFO, w którym trzeba bardzo ostrożnie skakać. Następna jest kula z szerokimi skokami, które wymagają wyczucia. Po niej jest statek z pierścieniami, zmianami grawitacji i elementami prostego latania, prowadząc do kostki oraz do fali z ciasnymi tunelami i spamami mini-falą. Gracz musi uważać również na okazyjne zmiany grawitacji. Po niej jest UFO i nagły spam mini-falą, który prowadzi do podwójnej kostki, w której trzeba skakać po platformach i odpowiednio używać pierścieni. Później jest robot z następnymi precyzyjnymi skokami i pierścieniami, prowadzący do statku z zawiłymi zakrętami i do kostki ze zmianami grawitacji. Na końcu trzeba przeskoczyć małą grupkę kolców, aby dotrzeć do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Pod względem budowy i rozgrywki, etap silnie inspiruje się Windy Landscape autorstwa WOOGI1411.
  • Poziom często krytykowany jest przez bugi, które często mogą wydarzać się w segmentach z dualami.
  • Poziom może zostać skopiowany bez żadnego hasła.

Film Edytuj

Geometry Dash - Uprise by Blad3M & Menkatjezzz (Insane Demon)02:16

Geometry Dash - Uprise by Blad3M & Menkatjezzz (Insane Demon)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki