FANDOM

Update 2.2 - hipotetyczna aktualizacja, do której pojawiają się pierwsze zapowiedzi. 8. marca 2017 roku został przesłany pierwszy obraz przedstawiający prawdopodobny wygląd nowej formy. Na razie RobTop nie wysłał sneak peeku, jednak propozycje nowości pojawiały się już przed wersją 2.1.

Spodziewane nowości Edytuj

  • System kolaboracji,
  • Nowa forma (prawdopodobnie będzie to odmiana swingcoptera),
  • Systep Weekly Demon (Tygodniowy Demon) lub Weekly Map Pack (Tygodniowa Paczka Map),
  • Nowe osiągnięcia i ikony,*
  • Poprawki i bugfixy,*
  • Nowy oficjalny poziom (możliwe, że Theory of Everything 3),*
  • Nowe obiekty,*
  • Więcej rzeczy nieujawnionych przez RobTopa.
*Nowości, które nie zostały podane przez RobTopa, ale są standardem każdej aktualizacji, nie licząc tych pomniejszych. Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Będzie to czwarta aktualizacja z rzędu (od 1.9), w której dojdzie nowa forma. Wcześniej nie zdarzyły się nawet dwie takie aktualizacje z rzędu.
  • Mimo że DJ-Nate stworzył utwór Theory of Everything 3, to utwór o takiej nazwie został stworzony także przez Domyeaha i został wykorzystany przez Manixa w poziomie TOE III.
    • Utwór Domeyeaha zapoczątkował także trend, na tworzenie sequeli utworu Theory of Everything. Obecnie istnieje ponad 7 takich utworów. Najpopularniejszymi z nich są: Theory of Everything 2 i 3 (przez DJ-Nate'a), Theory of Everything 3 i 4 (przez Domeyeacha).
      • Co prawda w dużej większości (a może nawet wszystkie) sequele tego utworu przypominają bardziej Theory of Everything 2. Zazwyczaj wygląda to tak: utwór rozpoczyna się krótkim fragmentem granym na instrumencie, mającym dźwięk podobnym do pianina, następnie utwór zamienia się w dubstep, który wyraźnie zawiera dużo basów. Po tym znowu słychać melodię graną na pianinie i znowu utwór zmienia się w dubstep.
  • 8 lutego 2017 roku Viprin, Michigun i Etzer zorganizowali konkurs na ikony. Do 6 kwietnia można było wysłać samodzielnie zaprojektowaną ikonę, statek itd., narysowane w programie graficznym, bądź na kartce. Następnie zostało wybrane kilkadziesiąt najlepszych z nich i 3 czerwca nastąpiły ostateczne wyniki.
Update2.2-SP

Pierwszy obraz wysłany przez RobTopa