FANDOM

Ultraviolet
Uv
Autorzy Hinds, Xaro, Alter, Mazl, Hideo, Minesap, Dz3ser, Megaman9, Toxic, Viprin (weryfikacja: Therailgunner)
ID 10288836
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, U, K, Ku, K, K/K, K/Ku, K, S, K, Ku, S, F, K/K, S, F, Ku, U, S, U, Ku/F, Ku/Ku, U/U, U, K, F, K, S, K, F, S, K, U, S
Autor utworu ParagonX9
Muzyka HyperioxX
HyperioxX
Polecany? Tak
Data wydania 2015 r.

Ultraviolet jest megakolaboracją stworzoną przez wielu mniej i bardziej znanych budowniczych. Posiada dużą ilość przejść, elementy pamięciowe oraz różne ciasne przejścia. Przez graczy uznawany jest za bardzo trudnego lub szalenie trudnego (w oficjalnym rozrachunku za szalenie trudnego) Demona. Etap powstał w Update 1.9. Trwa on około 1 minutę i 39 sekund (long).

Opis Edytuj

Hinds Edytuj

Mała kostka z drobnymi pułapkami i pierścieniami. Po niej pojawia się krótkie ufo i kolejny fragment kostki. Później znajduje się krótki fragment kuli, dual kostki i kuli, oraz krótkiej łatwej kostki.

Xaro Edytuj

Kostka z wieloma pierścieniami i elementami pamięciowymi. W tle widać pulsujące efekty podobne do tych w seriach Toxin Lab. Później pojawia się trudniejszy statek, kostka z elementami pamięciowymi i kolejny statek, który prowadzi do następnego pamięciowego fragmentu.

Alter Edytuj

Krótki i podchwytliwy statek, który prowadzi do fali, którą należy przelatywać przez wąskie tunele otoczone kolcami. Należy również uważać na pułapki, które w nich widnieją.

Mazl Edytuj

Dość kłopotliwy dual składający się z małej i dużej kostki. Gracz musi kontrolować skoki obydwóch ikon, aby przejść niesymetryczny dual. Kończy się statkiem z portalami grawitacyjnymi i neonowymi efektami w ziemi.

Hideo Edytuj

Rozpoczyna się wąską falą ze zmianami grawitacji i okazyjnymi fragmentami wymagającymi spamowania. Tło wielokrotnie miga, aby odwrócić uwagę gracza.

Minesap Edytuj

Rozpoczyna się krótką, lecz precyzyjną kulą, która prowadzi do trudnego ufo z pierścieniami, o które trzeba się odbijać, aby przejść przez bardzo wąskie szczeliny. Kończy się krótkim i powolnym statkiem.

Dz3ser Edytuj

Fragment statku nadal trwa, lecz prędkość wzrasta i gracz musi przelatywać przez "potwory" przypominające te w Clubstep. Po ominięciu ich pojawiają się słupy z kolcami, przez które trzeba przelatywać, a później przeskakiwać, uważając na liczne portale grawitacyjne.

Megaman9 Edytuj

Trudny i kłopotliwy dual, który jest połączeniem mini-fali oraz kuli. Wymaga on spamowania i skupienia się na obydwóch formach, gdyż łatwo można się w nim rozbić. Kończy się krótkim przejściem w ufo i podwójną mini-falę. Fragment ten często uznawany jest za najtrudniejszy w grze, aczkolwiek podlega on często krytyce z powodu irytujących przeszkód, bugów i niedoboru dekoracji.

Toxic Edytuj

Podchwytliwa kostka z pierścieniami i portalami grawitacyjnymi, która później staje się statkiem. Gracz musi ostrożnie manewrować, uważając na następne zmiany grawitacji.

Viprin Edytuj

Rozpoczyna się z prostą kostką i powolną fali, którą trzeba przejść przez dość wąskie przejście. Dalej pojawia się dość długi fragment statku, którym trzeba ostrożnie przelatywać przez portale grawitacyjne otoczone wiszącymi kolcami. Przed ostatnim segmentem występuje krótka automatyczna kostka. Gdy się ona skończy, w tle wyświetla się napis "Come on!" i ikona przemienia się w ufo. Prędkość przyspiesza, a portale pojawiają się w większych ilościach. Tunele również są bardziej zawiłe, co czyni ten fragment trudniejszy od poprzedniego. Po przejściu go wyświetla się napis "Ultraviolet" i etap kończy się.

UWAGA: Należy unikać latania tuż przy suficie, bądź podłodze. W 99% znajdują się ukryte piły, które mogą zniszczyć marzenia nieuważnych graczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Ziemia we fragmencie Toxica była biała przez jakiś czas, jednakże zostało to później poprawione i obecnie jest ona koloru czarnego.
  • Niegdyś mało znany gracz zaproponował twórcom udekorowanie fragmentu Megamana, jednakże Viprin i Minesap odrzucili jego propozycję.

Fail Edytuj

  • Hinds rozbił się o niewidzialną piłę w 99%. Po przejściu przez fragment Viprina, klikał losowo i nie zwracał uwagę na ekran, co spowodowało, że wpadł w pułapkę.

Film Edytuj

Geometry dash - Ultraviolet 100% GAMEPLAY Online (Viprin & more) VERY HARD DEMON02:34

Geometry dash - Ultraviolet 100% GAMEPLAY Online (Viprin & more) VERY HARD DEMON