FANDOM

Ultrasonic
Ultrasonic.jpg
Autor ZenthicAlpha, Gboy, Xcy7, Glittershroom, Viprin, Evasium, Jeyzor, Sumsar
ID 8491232
Trudność InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Lustro
Sekwencje S, K, S, Ku, K, S, K, F, S, K, S, K, S, Ku, K, Ku/Ku, K, K/K, S, Ku, K, S, U, F, K, F, S, F
Autor utworu F-777
Muzyka Sonic Blaster
SonicBlaster.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Ultrasonic jest trudniejszą kontynuacją Supersonic, prowadzoną przez ZenthicAlpha. Jest również poprzednikiem Hypersonic i Subsonic. Ze względu na szybkie przejścia, spamowanie i ciasne pomieszczenia, etap jest uznawany za bardzo trudnego lub szalenie trudnego Demona, trudniejszą od poprzednika. Został zweryfikowany przez GironDavid.

Opis Edytuj

GgB0y Edytuj

Plansza rozpoczyna się statkiem z wąskimi tunelami, który później przemienia się w kulę oraz w małą kostkę. Gracz musi bardzo ostrożnie manewrować, aby się nie rozbić.

xcy7 Edytuj

Bardzo szybka kostka pełna precyzyjnego wyczucia czasu, napotykając po drodze zmiany grawitacji i wielkości. Przemienia się później w szybki statek, pokazując nick autora.

ZenthicAlpha Edytuj

Szybki i trudny segment składający się z wielu zmian form i grawitacji, czyniąc segment mylnym i ciężkim. Najtrudniejsze w min są mini-fale.

Glittershroom Edytuj

Jeden z najtrudniejszych segmentów planszy. Jest to szybki fragment swingcoptera, którym należy ostrożnie unosić się i opadać, aby przejść pomiędzy nadchodzącymi platformami.

Viprin Edytuj

Szybka kula pełna mylących bloków i pierścieni, które wymagają zapamiętywania. Wygląda podobnie do jego fragmentu w Supersonic.

Evasium Edytuj

Szybki segment pełen zmian w kostkę, statek, falę i UFO. Napotykane są przeszkody w postaci portali, pierścieni i zanikających przeszkód, które zmuszają gracza do zapamiętywania.

Jeyzor Edytuj

Myląca kostka, pełna pierścieni, płyt i portali, która progresywnie przyspiesza aż do potrójnej prędkości.

Sumsar Edytuj

Również jeden z cięższych segmentów. Rozpoczyna się powolną mini-falą, która wymaga ciągłego spamowania, żeby nie rozbić się w tunelu. Po drodze napotykane są portale zmieniające grawitację. W połowie drogi przemienia się w statek, którym trzeba przelatywać przez węższe korytarze, omijając przezroczyste piły. Na końcu pojawia się krótkie i szybkie przejście w mini-falę, które prowadzi do mety. W tle pojawia się tekst "Ayy lmao".

Film Edytuj

Geometry Dash - UltraSonic by ZenthicAlpha (Demon) Complete (Live)02:41

Geometry Dash - UltraSonic by ZenthicAlpha (Demon) Complete (Live)

Ciekawostki Edytuj

  • Zespół jest prawie że taki sam, jak w przypadku Supersonic, oprócz DaddePro. Jednak znacznie się różni od Hypersonic i Subsonic.
  • Nick Evasiuma w planszy posiada literówkę ("Evasim").
  • Przy zmianach grawitacji w fragmencie Sumsara, ikona przemienia się w statek na ułamek sekundy, zanim wróci do formy fali.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki