FANDOM

Ultra Paracosm
Ultraparacosm.png
Autor iIiRulasiIi
ID 11588490
Trudność MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, F, Ku, F, U, F, K, F
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Paracosm
Paracosm.oga
Data wydania 3 kwartał 2015 r.
Polecany? (Featured) Nie

Ultra Paracosm jest Demonem stworzonym przez Rulas. Jest to pierwszy i najłatwiejszy poziom z jego serii "Ultra". Przedstawiony jest w odcieniach fioletu i róży, oraz jest uznawany za jeden z najłatwiejszych remake'ów Nine Circles jaki dotąd został oceniony, czyli bardzo łatwego Demona. Mimo to otrzymał notę średniego Demona.

W przeciwieństwie do większości tego typu etapów, poziomy Rulasa posiadają płynniejsze i bardziej urozmaicone zmiany kolorów w epileptycznych segmentach.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z kilkoma małymi, lecz łatwymi do ogarnięcia pułapkami. Po niej pojawia się bardzo łatwy statek, który stopniowo zaczyna przyspieszać i przybierać małą formę. Po niej pojawia się krótki automatyczny segment i epileptyczna fala. Jest to jedna z najłatwiejszych fal w etapach Nine Circles, pomimo potrójnej prędkości przez większość czasu, z łatwością można ją opanować ze względu na szerokie tunele. Duale mogą sprawić drobne trudności, gdyż wymagają one szybszych reakcji, lecz po krótkim treningu nie będzie żadnym problemem. W połowie fali znajdują się również małe przerywniki jak krótkie i proste ufo oraz powolna fala z nieco węższymi tunelami. Po krótkich segmentach pojawia się specyficzna kostka w epileptycznym tle, która jest łatwa pod warunkiem, iż gracz skacze w odpowiednim momencie. Po nim kostka teleportuje się i pojawia się kolejna fala, która zwalnia pod koniec i prowadzi do podpisu autora. Po tym plansza kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

Monety w tym Demonie nie mają zbyt wielkiego znaczenia, ponieważ są brązowe, lecz gracze mogą je zdobyć. Są dość łatwe do odnalezienia:

  • Pierwsza znajduje się w początkowej kostce. Podczas automatycznego segmentu gracz musi skoczyć z sufitu, wpadając do portalu grawitacyjnego, który poprowadzi go do zdobyczy. W tle pojawi się tekst "Amazing!".
  • Druga moneta znajduje się w mini-fali po automatycznej kuli. Znajduje się ona blisko sufitu i gracz musi delikatnie nacisnąć klawisz, aby nie rozbić się.
  • Ostatnia jest na samym końcu poziomu, tuż obok podpisu Rulasa. Gracz musi wlecieć falą pod jedną z pił, uważając przy okazji na kolce leżące na podłodze. Może ona być drobnym problemem dla niedoświadczonych graczy.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna wersja posiadała nieco trudniejszy segment z podwójną mini-falą.
  • Jeżeli gracz zginął idealnie w 50%, pojawiał się napis "Rekt".
    • Rulas ułatwił ten fragment w późniejszej aktualizacji i usunął tekst.
  • Jeżeli gracz ominie portal spowalniający na końcu planszy i sukcesywnie dotrze do mety, wyświetli się napis "Savage".
  • Ultra Paracosm nie posiada noty Featured, ponieważ RobTop planował nie dawać jej już różnym remake'om Nine Circles, jednakże jego późniejsze plansze jak Ultra Fairydust i Ultra Circles otrzymały ją.
  • Rulas prawdopodobnie zaczerpnął inspirację od Paracosm Circles podczas budowania etapu.
  • Rulas zaktualizował poziom na początku stycznia dodając zmiany kosmetyczne. Główne różnice to dodatkowe tło na początku etapu, sporadyczne mignięcia w fali (w kolorze gracza) i dekoracyjne serce wstawione na końcu poziomu.

Film Edytuj

Geometry Dash 2.0 - "Ultra Paracosm" (Edición 2016) de IIIRulasIII ¡Disponible ya!01:26

Geometry Dash 2.0 - "Ultra Paracosm" (Edición 2016) de IIIRulasIII ¡Disponible ya!

Stara wersja poziomu.

-Geometry Dash- Demon 6 Ultra Paracosm By Rulas GD01:45

-Geometry Dash- Demon 6 Ultra Paracosm By Rulas GD

Nowa, aktualna wersja ze zmianami graficznymi.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki