FANDOM

Ultra Fairydust
Ufairydust
Autor etapu Rulas
ID etapu 12073525
Poziom trudności MediumDemon średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, S, U, S, F, F/F, F, R, F, K, F, S, F
Autor utworu Rukkus
Muzyka Fairydust
Data wydania 2015 r.
Status Polecany

Ultra Fairydust jest drugą częścią serii "Ultra" autorstwa Rulas. Przedstawia się w różowo-purpurowych barwach i inspiruje się ona oryginalnym Fairydust. Mimo to jest łatwiejsza od niego, lecz trudniejsza od pierwszej części serii - Ultra Paracosm. Uznawany jest za łatwego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z dużą ilością kolców, które trzeba ostrożnie przeskakiwać. Następny jest statek oddzielony małym segmentem UFO, który prowadzi do dalszego fragmentu statku z pierścieniami i ostatecznie zmianami grawitacji i wielkości, które synchronizują się z muzyką. Po niej następuje fala, która nie jest bardzo trudna, lecz jest węższa niż w Ultra Paracosm i wymaga większej ilości spamowania. Później jest krótki pół-automatyczny segment robota, który prowadzi do następnej fali z dużą ilością zmian prędkości, grawitacji i wielkości. Później jest kostka podobna do tej w Ultra Paracosm i kolejna fala, która kończy się bardzo prostym statkiem z piłami i falą z sygnaturą autora, która prowadzi do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 42%. Aby ją zdobyć, gracz musi delikatnie spaść na dół gdy przechodzi po suficie. Musi uważać, aby nie uderzyć w bloki.
  • Druga jest w 49%. Przed wejściem w portal fali, gracz musi wykonać mały skok robotem, aby nie wylądować prosto w portalu, tylko wlecieć do dziury między blokami. Wtedy za pomocą fali wpadnie do tunelu z pieniążkiem. Jeżeli mu się uda, wyskoczy napis "AMAZING!".
  • Ostatnia jest w 77%. Podobnie jak w przypadku pierwszej, gracz musi zejść nieco na dół, aby ją zdobyć i nie uderzyć w bloki, jednakże w tym przypadku zejście jest nieco łatwiejsze.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo inspiracji, poziom nie ma kolorystyki Fairydust, a raczej w stylu Fractured Circles.
  • Choć Ultra Paracosm nie otrzymało noty Featured, Ultra Fairydust i Ultra Circles je dostały.

Film Edytuj

NINE CIRCLES LILA! Geometry Dash 202:05

NINE CIRCLES LILA! Geometry Dash 2.0 (Demon) - Ultra Fairydust by Rulas - GuitarHeroStyles