FANDOM

Ultimate Circles
Autor Etapu Suomi
ID Poziomu 13704546
Trudność Demon (Łatwy Demon)
Gwiazdki 10
Formy Statek, Kostka, Kula, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Duale, Prędkość
Sekwencje S, K, S, s, S, Ku, F, FF, ff, FF, F, f, F, FF, F, R, K, R, F, FF, F, f, F, FF, F, f, F, FF, k (auto)
Autor Utworu Xtrullor
Muzyka Nine Circles (Remix, Oryginał Autorstwa Rukkusa)
Data Wydania 4 Kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

Ultimate Circles to poziom społeczności, który jako kolejny zalicza się do poziomów typu Nine Circles. Etap zawiera migoczące efekty tęczy łagodniejsze dla oczu od innych tego typu poziomów. Plansza została stworzona przez Suomiego. Etap był edytowany dwa razy.

Przejście poziomu (dokładne przejście przez GuitarHeroStyles [Dokładne przejście poziomu 0:45)] Edytuj

NINE CIRCLES RAINBOW! Geometry Dash 2.0 (Demon) - Ultimate Circles by Suomi - GuitarHeroStyles02:26

NINE CIRCLES RAINBOW! Geometry Dash 2.0 (Demon) - Ultimate Circles by Suomi - GuitarHeroStyles

Monety Edytuj

  • Pierwsza Moneta Gracza znajduje się na 3% (około środek procentu). Aby ją zdobyć, należy (na początku) skierować się w, aż natrafimy na sufit i ciemno czerwoną przeszkodę z GG 2.0 (zapętlona fala, morska bryza). Przeleć przez nie, a następnie uważaj na pozostałe bryzy (odległość między sufitem a "bryzą" wynosi ponad 1,5 kratki).
  • Kolejna moneta czeka na gracza przy 34 - 35%. Gracz powinien (32 - 33%) aktywować niebieski jump ring w miarę późno, natomiast żółty szybko. Auto będzie trwało aż do końca 35% (naciśnij na kontroler, [możesz zrobić to od razu] potem zrób to znowu, gdy dotkniesz pochyłego podłoża).
  • Ostatnia z nich leży niedaleko od drugiej monety (58%). Jeśli chcesz ją złapać, musisz (koniec 57%) 2 razy skoczyć "najpłycej" jak się da. Spadniesz na obracający się pieniążek (możesz zaczekać na przejście na krótki słup, z którego skoczysz w ten sam sposób 2 razy).

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom jest bardzo podobny do etapu Rainbow Circles, ponieważ posiadają podobne efekty.
  • Autor wykorzystał muzykę, która została użyta w innym poziomie - Retro Circles.
  • Autor najprawdopodobniej mieszka w tym samym kraju co DJVI, ponieważ "Suomi" z fińskiego oznacza to "Finlandię".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki