FANDOM

Twisted Tranquility
Tt.jpg
Autorzy Etapu Flukester, Kenny, Gach, Jude, Dino, Veno, Killua, Zeta, Ghost (weryfikacja: Boldstep)
ID etapu 32920197
Poziom trudności ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Pająk, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, F, S, Ku, R, U, K, F, S, Ku, K, U, F, K, P, K, K/K, P/P, S, R, Ku, R, K, R, K, S, F, U, S, R, K, F, K, S, F, K/K, P, K, U, R, S, K, U, P/P, Ku/Ku, K, R, F, Ku, S, K, F, S, K
Autor utworu Meganeko
Muzyka 2k9 Battle Jam
Data wydania Maj/czerwiec 2017 r.
Status Featured

Twisted Tranquility jest Demonem stworzonym przez Flukester i wielu innych graczy. Składa się z wielu szybkich segmentów i został stworzony w Update 2.1. Został zweryfikowany przez Boldstep i uznawany jest za szalonego lub ekstremalnego Demona. Jest on dość długi i posiada dużą ilość przejść i szybkich segmentów.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się powolną kostką z wieloma pierścieniami i dash orbami, które musi wykorzystać. Następnie prędkość przyspiesza i zamienia się w mini-falę, a następnie w statek z wieloma portalami teleportującymi. Po nim jest krótka kula i robot z pierścieniami, a następnie UFO z wieloma portalami grawitacyjnymi i ruchomymi platformami. Następnie jest krótka kostka i mini-fala ze zmianami prędkości. Później jest statek z ruchomymi blokami, kula z wieloma pierścieniami i krótka kostka, która prowadzi do następnego UFO z wieloma zmianami grawitacji. Po krótkim spamie falą pojawia się kostka prowadząca do pająka z podchwytliwymi i ciasnymi przejściami, który prowadzi do kostki i krótkiego duala kostek i pająków. Następny jest króciutki statek, który prowadzi do robota wymagającego wykonywania małych skoków. Po nim jest kula ze zmianami prędkości.

Następny jest robot, tym razem z szerszymi skokami, lecz trzeba być w nim ostrożny. Z czasem on zwalnia, lecz skoki stają się bardziej precyzyjne. Przy jednym z dash orbów zamienia się w kostkę na ułamek sekundy. Następna jest mała kostka z podobnymi skokami, która prowadzi do statku z ciasnymi tunelami i ograniczoną widocznością. Po nim jest krótka mini-fala i normalna fala, prowadząca do UFO i następnego statku. Następny jest powolny robot, w którym trzeba wykonywać niskie i precyzyjne skoki. Następna jest unikatowa kostka, która wykorzystuje ukryte dash orby do unoszenia się w powietrzu. Po niej pojawia się krótka fala i kostka z pierścieniami, a po niej statek z dużą ilością portali prędkości, które służą jako pułapki. Po nim jest krótki spam falą po której jest dual kostek z dash orbami. Następny jest pająk, w którym trzeba bardzo szybko spamować, aby przejść dalej.

Następna jest krótka kostka i UFO z kolejnymi portalami grawitacyjnymi, które prowadzi do krótkiego robota i statku, a następnie do kostki i UFO, w którym efekty laserów zaczynają służyć jako rozpraszające przeszkody. Po tym jest podwójny pająk i podwójna kula, a następnie szybka kostka i robot. Później jest wąska fala i szybka kula, a następnie statek ze zmianami grawitacji. Po niej jest krótka kostka i następna fala z kilkoma zmianami grawitacji. Po niej jest krótki statek i ostatnia kostka, która prowadzi do mety, w której widać autorów poziomu i logo poziomu.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 33%. Wystarczy, że gracz zignoruje pierścień i spadnie na platformę i użyje różowego pierścienia ukrytego w niej.
  • Druga znajduje się w 65%. Żeby ją znaleźć, trzeba unieść się nad piłą, która widnieje u góry.
  • Ostatnia jest w 69%. Aby ją znaleźć, trzeba zignorować dash orb i spaść na płytkę na nią, która wybije gracza z powrotem na normalną drogę.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap formalnie został oceniony w maju 2017 roku, jednakże Flukester nie posiadał żadnego filmu, który potwierdzał uczciwą weryfikację poziomu. Z tego powodu pojawiły się podejrzenia o zhackowanie etapu i kilka dni później RobTop usunął notę Demona z powodu braku potwierdzenia weryfikacji.
    • Na początku czerwca Boldstep postanowił pomóc Flukesterowi i zweryfikował dla niego poziom z drobnymi poprawkami, dzięki czemu odzyskał on notę Demona.

Film Edytuj

Geometry Dash - Twisted Tranquility - By Flukester and more - Verified by BoldStep LIVE02:56

Geometry Dash - Twisted Tranquility - By Flukester and more - Verified by BoldStep LIVE

Więcej z Fandomu

Losowa wiki