FANDOM

Trump Circles
Trumpcircles.png
Autorzy Rlol, Axxorz, Mouli, Gibbon, Darwin, TiTi
ID 26245696
Poziom trudności EasyDemon.png Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, Ku, K, F, K
Autor utworu Steampianist
Muzyka The Great Trump Wall
TGTW.oga
Data wydania listopad 2016 r.
status oceniony

Trump Circles jest unikatowym etapem w stylu Nine Circles, który został stworzony przez Rlol oraz kilku innych użytkowników. Poziom w pewnym sensie parodiuje słynne cytaty obecnego amerykańskiego prezydenta, Donalda Trumpa. Uznawany jest za bardzo łatwego Demona. Mimo to oficjalnie uzyskał zawyżoną notę średniego Demona. Trwa on około 1 minutę i 9 sekund (long). Został jednokrotnie zaktualizowany, zyskując przy tym LDMa.

Opis Edytuj

Rlol Edytuj

Etap rozpoczyna się łatwą kostką z drobnymi pułapkami i porozrzucanymi zębatkami. Pod względem budowy przypomina ona kolorystykę Nine Circles. W tle pojawiają się również napisy wokalu.

Axxorz Edytuj

Przez wielu graczy uznawany za najtrudniejszy segment tego Demona. Jest to statek, który rozpoczyna się kilkoma pierścieniami, o które należy się odbić, następnie zostanie on pomniejszony i należy przejść przez dość wąskie tunele. Fragment jest dość podchwytliwy.

Mouli Edytuj

Kula z elementami pamięciowymi, którą trzeba odbić się o odpowiednie pierścienie. Po przejściu przez nie, gracz musi przelatywać przez ślad pierścieni, używając tylko i wyłącznie tych żółtych.

Gibbon Edytuj

Łatwa kostka z elementami pamięciowymi, z tłem przypominającym plac budowy. Niektóre pierścienie trzeba wykorzystać dość późno, aby nie uderzyć w przeszkodę.

Darwin Edytuj

Fragment fali, w którym bloki są bardziej błyszczące niż typowy efekt Nine Circles. Fragment jest łatwy ze względu na dużą ilość miejsca, lecz tło na początku może ograniczyć widoczność. Dalsza część bardziej przypomina tradycyjny efekt i posiada kilka podchwytliwych zmian grawitacji, lecz nie są one trudne do opanowania.

TiTi Edytuj

Ostatnia, bardzo prosta kostka z łatwymi skokami i kilkoma pierścieniami. Kończy się pixelartem przypominającym Donalda Trumpa.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy ludzie byli zdziwieni, iż poziom uzyskał notę, lecz prawdopodobnie został on oceniony, gdyż ma dość satyryczną budowę.
  • Rlol początkowo nie chciał dodać Low Detail Mode w poziomie, lecz ewentualnie go dodał, gdyż tło w fali spowalniało grę niektórym użytkownikom.
  • Niektórzy użytkownicy narzekają na balans trudności poziomu, twierdząc że początkowy statek jest jedynym trudnym segmentem, zaś fala jest bardzo łatwa w porównaniu do niego.

Film Edytuj

NINE CIRCLES "Trump Circles" by Rlol Geometry Dash (live)01:41

NINE CIRCLES "Trump Circles" by Rlol Geometry Dash (live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki