FANDOM

Traction
Traction.jpg
Autor FerdeFunky
ID 23189196
Trudność MediumDemon.png średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, R, S, Ku, U, K, R, F, K, S, K, U, K, K/K, R, Ku, K, S, F, K, R
Autor utworu BoomKitty
Muzyka Danque
Danque.oga
Data wydania 2016 r.
Polecany? Tak

Traction jest Gauntletowym Demonem stworzonym przez Ferdefunky. Składa się z wielu przejść i różnych ciasnych tuneli. Według graczy uznawany jest za łatwego lub średniego Demona, a oficjalnie jest średnim Demonem.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z kilkoma pierścieniami i zmianami grawitacji. Po niej następuje robot, który wygląda podobnie. Po nim pojawia się statek z dość wąskimi tunelami i zmianami grawitacji. Po niej jest dość prosta kula i UFO z kilkoma zmianami grawitacji. Następna jest krótka kostka i robot wymagający wykonywania małych skoków. Po krótkiej kostce pojawia się fala i bardzo wąska mini-fala, następnie gracz zamienia się w mini-kostkę, w której następują zmiany grawitacji. Następny jest kolejny mini-statek z wąskimi tunelami, który wymaga ostrożności. Potem następuje kostka i UFO z ponownymi zmianami grawitacji wraz z krótką kostką, dualem i przejściem w robota. Następna jest kula z pierścieniami, krótka kostka, statek, zejście falą, następna krótka kostka i robot, który prowadzi do końca planszy.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwszą można znaleźć w 20%, jednakże jest ukryta. Gracz musi wpierw skoczyć podczas przejścia w 16%, aby złapać klucz, który ją odblokowuje.
  • Drugą znajduje się w 43%, lecz również jest ukryta. Gracz musi zdobyć klucz w 39%, ignorując pierścienie we fragmencie robota. Potem gracz musi dojść do dwóch zielonych. Aby zdobyć monetę, należy odbić się o drugi pierścień najpóźniej jak się da.
  • Ostatnia jest w 93%, również wymaga ona zdobycia klucza, który można znaleźć w 82%. Gracz po zamianie w kulę musi wybrać górną drogę, aby go zdobyć. Później gracz musi dotrzeć do wcześniej wymienionego procentu i wykonać malutki skok nad kolcem, aby wpaść do portalu grawitacyjnego, który przeniesie go na spód platformy.

Ciekawostki Edytuj

  • Traction jest drugim poziomem w Demon Gauntlet.
  • Pierwotna wersja była trudniejsza, lecz została ułatwiona po dodaniu jej do Gauntletu. Najbardziej zauważalne zmiany są w segmentach statku.

Film Edytuj

Geometry Dash (Demon) Traction by Ferdefunky01:31

Geometry Dash (Demon) Traction by Ferdefunky

Obecna wersja etapu. Film autorstwa Megaman9.

Geometry Dash 2.0 (Demon) - Traction by Ferdefunky GuitarHeroStyles01:57

Geometry Dash 2.0 (Demon) - Traction by Ferdefunky GuitarHeroStyles

Pierwotna, trudniejsza wersja - film autorstwa GuitarHeroStyles.

Demon Gauntlet.
SidestepTractionMechanical ShowdownVibrationHeLL

Więcej z Fandomu

Losowa wiki