FANDOM

Toxin Lab II
Toxinlab2.jpg
Autor etapu Xaro
ID etapu 8469744
Poziom trudności łatwy/bardzo łatwy Demon
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual, Teleportacja, Prędkość
Sekwencje S, K, S, Ku/Ku, F, K, F, K, S, K, S, K, Ku, K, S, K, U, K, U, K, Ku, F, K, F, K, S, K, S, U, K, R, K, S
Autor utworu Xtrullor
Muzyka Supernova
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Toxin Lab II jest drugą częścią serii Toxin Lab zapoczątkowanej przez Xaro. Jest to najsławniejsza część, która kwalifikuje się jako łatwy lub bardzo łatwy Demon. Pierwotnie poziom powstał w wersji 1.9, jednakże został zaktualizowany jednokrotnie za czasów aktualizacji 2.0. Trwa on około 1 minutę (long). Hasło umożliwiające skopiowanie poziomu to 886969.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się statkiem, którym trzeba ominąć cierniste kolce. Przechodzi ona do kostki z drobnymi elementami pamięciowymi. Przeobraża się ona w szybki statek z kilkoma zmianami wielkości i grawitacji. Spowalnia ona w formie podwójnej kuli, którą trzeba się przyczepić do napisu "CAUTION" żeby nie zginąć. Cały drop składa się z wielu szybkich zmian form, grawitacji, prędkości i innych przejść. Osoby niedoświadczone powinny sporo praktykować refleks i wyczucie, aby poradzić sobie z szybkimi przejściami. Najtrudniejszymi fragmentami są fale, szczególnie szybka mini-fala na początku i fala ze zmianami form pod koniec poziomu ze względu na prędkość i tło, które z powodu efektów może wprowadzić gracza w zakłopotanie. Pierwotnie poziom kończył się po 55 sekundach.

Ostatnie pięć sekund zostało stworzone w aktualizacji 2.0, która przedstawia szybki statek przechodzący do portalu teleportującego, króciutkie kostki, krótki statek wymagający szybkiej reakcji i malutkim przejściem ufo. Ostatni skok wykonywany jest w formie robota, która może sprawić trudności ze względu na inną fizykę skoku. Na końcu pojawia się podpis autora i meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli nie uniesiesz się do góry na początku planszy i rozbijesz się o spód ciernistych kolców, pojawi się napis "CorgiDerp".
  • Istnieje remake planszy o nazwie Deadly Impact, który jest kolaboracją Xaro i FunnyGame.
  • Aktualizacja w wersji 2.0 wprowadziła drobne utrudnienia i przeróbki segmentów, które wydawały się być częściowo automatyczne.
  • Plansza trwa idealnie jedną minutę (long), mimo że pierwotne wersja była poziomem medium (55 sekund).

Film Edytuj

Geometry Dash 2.0 (Demon) - Toxin Lab II (100%) By Xaro01:15

Geometry Dash 2.0 (Demon) - Toxin Lab II (100%) By Xaro

Więcej z Fandomu

Losowa wiki