FANDOM

ToshDeluxe
Toshey profile pic
Imię Djan
Wiek 18 (?)
Narodowość Holender Holandia
Wysłane etapy 19 (0 ocenionych)
Klan Dynasty Warriors
Znany z: przechodzenie Demonów i innych poziomów graczy (YouTube)
Kanał na YT [1]
Ilość widzów ponad 150,000

ToshDeluxe (nazywany także Toshey [nick w grze] oraz Toshy) jest znanym i doświadczonym graczem w Geometry Dash. Zasłynął głównie z serii "niemożliwych etapów", takich jak np. Silentlocked, Realm of bloodshadow itp. Tworzone są one za pomocą automatycznych segmentów, przeróbek filmów i wycinek fragmentów nagrań. Przeszedł również wiele różnych Demonów, wtym uważanych za ekstremalne Są to: Devil Vortex, Artificial Ideology, Bloodbath, The Flawless, The Secret Box.

Posiada również inne serie typu "Memory Series" polegające na wysyłaniu pozostawionych i zapomnianych nagrań z przeszłości. Tworzy również serię "Best Levels Ever", której nazwa brzmi ironicznie, gdyż przechodzi w nich etapy o niskiej jakości.

29 maja 2016 r. ToshDeluxe przeszedł starą wersję Cataclysm.

26 lipca 2016 r. zweryfikował Sonic Wave Deluxe. W filmie napisał "Insane Demon", lecz dostał on trudność Easy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest liderem klanu Dynasty Warriors.
  • Toshey stworzył automatyczną wersję etapu Silent Circles. Został on oskarżony przez Cyrillica o skopiowanie jego wersji auto.
  • Jego konto "Toshey" znajdowało się niegdyś w Top 150, lecz później został zbanowany i utracił dane.
  • Jest jednym z nielicznych YouTuberów GD, którzy posiadają konto zweryfikowane przez administrację YouTube.
  • Jest tej samej narodowości co ForeverBound, czyli autor muzyki Stereo Madness.
  • Tosh stał się ofiarą dramy - oskarżano go (w tym takie osoby, jak NoctaFly czy weoweoteo) o hackowanie przy weryfikacji Devil Vortex. Sprawa jednak została wyjaśniona - Toshey dokonał weryfikacji DV uczciwie.
  • Na niektórych livestreamach Tosh praktykuje Sonic Wave, Yatagarasu oraz Blade of Justice, co oznacza, że w przyszłości ma zamiar przejść te Demony.