FANDOM

ToshDeluxe
Toshey profile pic.png
Imię Djan
Wiek 18 (?)
Narodowość Holender
Wysłane etapy 18 (0 ocenionych)
Klan Dynasty Warriors
Znany z: przechodzenie Demonów, YouTube
Kanał na YT [1]
Ilość widzów ponad 145,000

ToshDeluxe (znany również jako Toshey) jest znanym i doświadczonym graczem w Geometry Dash. Zasłynął głównie z serii "niemożliwych etapów", takich jak np. Silentlocked, Realm of bloodshadow itp. Tworzone są one za pomocą automatycznych segmentów, przeróbek filmów i wycinek fragmentów nagrań. Przeszedł również wiele różnych Demonów.

Posiada również inne serie typu "Memory Series" polegające na wysyłaniu pozostawionych i zapomnianych nagrań z przeszłości. Tworzy również serię "Best Levels Ever", której nazwa brzmi ironicznie, gdyż przechodzi w nich etapy o niskiej wartości.

29 maja 2016 r. ToshDeluxe przeszedł starą wersję Cataclysm.

26 lipca 2016 r. z weryfikował Sonic Wave Deluxe. W filmie napisał "Insane Demon", lecz dostał on trudność Easy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest liderem klanu Dynasty Warriors.
  • Toshey stworzył automatyczną wersję etapu Silent Circles. Został on oskarżony przez Cyrillica o skopiowanie jego wersji auto.
  • Jego konto "Toshey" znajdowało się niegdyś w Top 150, lecz później został zbanowany i utracił dane.
  • Jest jednym z nielicznych YouTuberów GD, którzy posiadają konto zweryfikowane przez administrację YouTube.
  • Jest tej samej narodowości co ForeverBound, czyli autor muzyki Stereo Madness.
  • Istnieją oskarżenia na Tosheya, iż użył on hacka do weryfikacji Devil Vortex, lecz sam Djan temu zaprzecza.
  • Na niektórych livestreamach, Tosh praktykuje Sonic Wave, Yatagarasu oraz Blade of Justice, co oznacza, że w przyszłości ma zamiar przejść te Demony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki