FANDOM

ToE II v2
Toe2v2.jpg
Autor Neptune
ID 3013070
Trudność Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, U, Ku, U, K, S, K, F, Ku, F, S, K, S, K, U, F, K
Autor utworu DJ-Nate i F-777
Muzyka Theory Of Everything 2
ToE 2.oga
Data wydania 4 Kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

ToE II v2 (lub Theory of Everything 2 v2) jest ostatnim Demonem stworzonym przez Neptune przed jego odejściem, zarazem najcięższy z jego etapów "v2". Uznawany jest za średniego lub trudnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom pod względem budowy wygląda bardzo podobnie do oryginalnego ToE2, jednakże ze znaczącymi utrudnieniami i jeszcze większymi elementami pamięciowymi. Po części można go nazwać pamięciówką (tzw. Memory Demon), ponieważ posiada duże ilości pułapek i fałszywych ścieżek. Pojawiają się również dodatkowe portale grawitacyjne, które utrudniają rozgrywkę (m.in. w fali). Skoki i przejścia również są bardziej skomplikowane i wymagają większej precyzji oraz wymyślania bardziej skomplikowanych metod. Końcówka nieco się różni, gdyż zamiast wpadania do mety, gracz musi wskoczyć w jedną z platform, aby uniknąć irytującej śmierci w 98%. Po niej pojawia się meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatnia plansza stworzona przez Neptune. Tuż po niej opuścił grę i dotychczas nie wrócił.
    • Jest to również drugi/trzeci najtrudniejszy Demon jego autorstwa (najtrudniejszym jest Necropolis).
  • W przeciwieństwie do oryginału, ToE II v2 posiada portal potrójnej prędkości. Pojawia się on w pierwszej fali, przez co wymaga ona spamowania. Kończy się on po przejściu statku z zanikającymi piłami.

Film Edytuj

Geometry Dash 1.9 (Demon) - ToE II v2 by Neptune01:50

Geometry Dash 1.9 (Demon) - ToE II v2 by Neptune

Więcej z Fandomu

Losowa wiki