FANDOM

Time is Eco
Timeiseco
Autor Gelt
ID 1160937
Trudność Harder Trudniejsza
Gwiazdki 6Star
Formy Kostka, Statek, Grawitacja, Lustro
Sekwencje K, S, K, S
Autor utworu Waterflame
Muzyka Time Machine
TimeMachine
Polecany? Tak
Data wydania Rok 2014

Time Is Eco jest starym poziomem stworzonym przez Gelta. Posiada on Trudniejszy stopień trudności i znajduje się on w Shiny Pack. Poziom słynie głównie z powodu specyficznej budowy z dużą ilością potrójnych kolców.

Opis Edytuj

Poziom słynie głównie z dużej ilości potrójnych kolców. Początek przypomina trochę oryginalne Time Machine. Po odwróceniu planszy, gracz natrafia na portal statku, przelatuje przez tunele podobne do tych w Time Machine. W następnej kostce pojawiają się dodatkowe pierścienie oraz płytki schowane w kolcach, o które niekiedy należy się odbić. Z dalszą progresją gracz musi reagować coraz szybciej i uważać na przeszkody, które pojawiają się tuż za portalami lustrzanymi. Końcówka wygląda podobnie do Time Machine, z różnicą w ostatnim statku, który jest prostym segmentem z wielkim napisem "Thanks!" i metą za nim.

Ciekawostki Edytuj

  • Mniej doświadczeni gracze często krytykują poziom ze względu na duże ilości potrójnych kolców. Pomimo narzekań graczy, poziom posiada dużą ilość polubień.
    • Niektórzy gracze żartobliwie mówią, że etap jest dedykowany dla Michiguna, ponieważ on ma obsesję na punkcie potrójnych kolców.
  • Istnieje poziom o nazwie Time Technology, który pod względem budowy jest podobny do Time Is Eco, ponieważ posiada również niemałe ilości potrójnych kolców oraz podobne efekty.

Film Edytuj

Time Is Eco - Geometry Dash - By Gelt01:40

Time Is Eco - Geometry Dash - By Gelt