FANDOM

Time Machine
Timemachine.jpg
Trudność Harder.png Trudniejsza
Gwiazdki 8Star.png
Normal Mode Ikona 14 Cube14.png
Practice Mode Biały kolor (główny) Colour17.png
Formy Kostka, Statek, Grawitacja, Lustro
Sekwencje K, .K, .S, .K, K, .K, K, .K, K, S
Autor utworu Waterflame
Muzyka
TimeMachine.ogg
Poprzedni etap Jumper
Następny etap Cycles

Time Machine - (pl. Wehikuł Czasu) jest ósmym poziomem w Geometry Dash i Geometry Dash Lite. Etap kwalifikuje się do poziomu Harder i jest drugą planszą o tej samej trudności. Został dodany w wersji 1.1

Etap wprowadza graczy w nowy rodzaj portali (Mirror Portal), który odwraca cały etap. Pojawia się on wielokrotnie. Często również występują portale anty-grawitacyjne. Początek poziomu jest dość prosty, lecz z czasem zaczyna się rozkręcać.

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 13%, pomiędzy dwoma blokami otoczonymi kolcami. Zamiast zjechać spokojnie na dół, gracz musi skoczyć kostką z bloku tak, aby nie zetknąć się z kolcem. Moneta jest widoczna bez problemu i jest wyjątkowo trudna do zdobycia.
  • Druga moneta znajduje się w 36%, kiedy kostka przechodzi przez portal zamieniający w statek. Niemalże na samym początku znajdzie się ściana 3x3 na środku ekranu, która w środku będzie miała monetę. Środkowa ściana jest niesolidna, więc gracz jest w stanie wlecieć w nią statkiem i zdobyć pieniążek.
  • Ostatnia moneta znajduje się na 69%. Tuż po wejściu do portalu anty-grawitacyjnego, kostka musi zejść z ostatniego bloku ze "schodków", który znajduje się na 68%. Spadnięcie nie spowoduje rozbicia się kostki, gdyż wpadnie do portalu, który odwróci grawitację i poprowadzi ją prosto na ostatni pieniążek. Pod nim znajdują się dwa fioletowe pierścienie, o które należy się odbić, by nie wylądować w kolcach.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wersją 1.9, etap posiadał poziom trudności "Insane".
  • W przedostatniej anty-grawitacyjnej sekcji słychać w tle głos wymawiający "This is a time machine!". Waterflame wyciął tekst z filmu o nazwie "Time Machine" (Wehikuł Czasu).
  • Etap można rozpocząć przytrzymując klawisz skoku. W ten sposób można dojść do 5% etapu.
  • Przy 3. monecie trzeba wykorzystać fioletowe pierścienie, które formalnie pojawiły się w Theory of Everything.
  • Utwóry smiał służyć do filmu o tej samej nazwie co poziom.

Film Edytuj

Geometry Dash - Level 8 Time Machine (All Coins)01:41

Geometry Dash - Level 8 Time Machine (All Coins)

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki