FANDOM

Theory of SkriLLex
Tos.jpg
Autor Noobas
ID 3264805
Trudność MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, U, K/K, K, K/K, K, F, F/F, F, S, U, Ku, K
Autor utworu Skrillex
Muzyka Skrillex GD Remix 2 (First of the Year [Equinox])
Skrillex.oga
Data wydania Rok 2014
Polecany? Nie

Theory of SkriLLex jest popularnym poziomem stworzonym przez Noobas. Powstał on na początku wersji 1.9 i dawniej uznawany był za trudnego Demona. Obecnie klasyfikuje się jako łatwy lub średni Demon. Trwa on około 1 minutę i 8 sekund (long).

Opis: Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą z kostką z kilkoma pułapkami, znajdziemy tam także niewidzialne platformy. Później ikona zamienia się w UFO, które wzoruje się na Theory of Everything 2, jednakże pomieszczenia są ciaśniejsze. Później następuje szybka, podwójna kostka, która posiada jeszcze większą liczbę pułapek. Kostki ulegają również zmniejszeniu i przyspieszeniu. Pierwszy dual wymaga wczesnego odbijania się o pierścienie. Później prędkość spowalnia, jednakże fragment również wymaga zapamiętywania ze względu na mylące pierścienie i przeszkody.

Najtrudniejszą częścią jest fala, która początkowo jest pojedyncza, przemieniając się w dual i ostatecznie w mini-falę. Mogą one sprawiać problemy osobom niedoświadczonym w sterowaniu tą formą. Niektóre momenty wymagają również szybkiego i rytmicznego klikania, co znacznie zwiększa trudność. Następnym fragmentem jest szybki statek, który później zamienia się w powolne UFO. Gracz musi zachować tam ostrożność, gdyż łatwo można zetknąć się z przeszkodą. Ostatnia kula składa się z zanikających bloków i pierścieni, o które trzeba odbijać się wcześnie. Plansza kończy się kostką z prostymi skokami wykonanymi przez płytki.

Film: Edytuj

"Geometry Dash" - Theory of Skrillex (H4RD Demon)01:59

"Geometry Dash" - Theory of Skrillex (H4RD Demon)

Ciekawostki: Edytuj

  • Poziom stracił notę Featured ze względu na muzykę, która została usunięta z powodu naruszenia praw autorskich.
  • Jeżeli zginiesz w jednym momencie podczas podwójnej kostki, odbijając się o jeden z błękitnych pierścieni, zostanie aktywowany trigger zmieniający barwy, ukazując wiadomość "LOL".
  • Niektórzy użytkownicy uważali, że Noobas zhackował poziom, gdyż powstał on w czasach, gdy miał do czynienia z oszustwami. Jest to jednak nieprawda.
  • Etap inspirował się prawdopodobnie innym Demonem o nazwie "Skrillex Party".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki