FANDOM

Theory of Everything 2
ToE 2
Trudność Demon Demon (łatwy Demon)
Gwiazdki 14Star
Normal Mode Ikona 45 Cube45, Ikona 60 Cube60 (3 monety)
Practice Mode kolor turkusowy Colour27 (główny)
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, s, U, Ku, U, u, K, S, s, S, K, F, Ku, F, s, K, S, K, u, f, K,
Autorzy utworu DJ-Nate i F-777
Muzyka Theory of Everything 2
ToE 2
Poprzedni etap Blast Processing
Następny etap Geometrical Dominator

Theory of Everything 2 (ToE2) - (pl. Teoria Wszystkiego 2) jest osiemnastym poziomem oraz drugim oficjalnym etapem o poziomie trudności "Demon". Jest uznawany za łatwego, a czasami może się zdarzyć, że średniego Demona. Został dodany w wersji 1.9.

NowościEdytuj

Wprowadzono niewidzialne przeszkody oraz piły, które pojawiają się dopiero wtedy, gdy gracz się do nich zbliży. Wprowadzono również małą-falę, która leci pod wyższym kątem, aniżeli zwyczajna fala.

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 13%. Zamieniając się w statek, napotkasz po drodze portal grawitacyjny. Gdy do niego wejdziesz, natychmiastowo przytrzymaj na chwilę klawisz skoku, aby wejść przez małą szczelinę, która prowadzi do pieniążka.
  • Druga moneta znajduje się w 65%. Pędząc za pomocą fali, napotkasz się z przerwą w przeszkodzie, pod którą znajduje się pieniążek. Gdy zbliżysz się do tejże przeszkody, puść klawisz i szybko naciśnij, aby wrócić na główną ścieżkę. Może to być dosyć trudne.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 84%. Po przemianie w kostkę, odbij się o pierścień, a następnie skocz na drugim. Drugi pierścień ma na sobie znak "X", jednakże nie jest on pułapką. Prowadzi on do monety.

CiekawostkiEdytuj

BłędyEdytuj

  • Przy pierwszym segmencie kostki (1%), można użyć żółtego pierścienia skoku oznaczonego krzyżem bez zderzania się z kolcem poniżej. Jednakże zderzysz się ze zwieszającym się filarem po tym.
  • Także przy 1%, przy wskoczeniu na niebieski jump orb dostatecznie wcześnie i przytrzymaniu dalej klawisza, możesz rozbić się od razu.
  • Przy pierwszym segmencie statku przy 15%, możesz opuszczać trzeci portal grawitacyjny poprzez przejście pod nim, jednakże wymaga to dokładności i praktyki.
  • Przy pierwszym segmencie statku, na 16% można opuścić spowalniający prędkość portal przez zejście poniżej jego. Przez to muzyka w dalszych częściach poziomu nie synchronizuje się poprawnie.
  • Przy drugim segmencie kuli (58%), możesz opuszczać drugi blok, przez co po prostu przechodzisz na następny, zamiast zmieniać grawitacje dwukrotnie i kontynuować klasycznie. Ta droga jest znacznie łatwiejsza niż zwykła trasa.
  • Przy trzecim segmencie statku, (69%) możesz ominąć portal zmieniający w kostkę i pozostać w formie małego statku w następnych dwóch częściach (70%-82%). Jednakże gdy dolecisz do segmentu kostki przy 82%, pozostaniesz pomniejszony i przegrasz, ponieważ nie będziesz zdolny do zrobienia pierwszego skoku w tej części, z powodu twojej wielkości. Podsumowując, ta "tajemnicza droga" jest niepraktycznym rozwiązaniem, gwarantującym porażkę, lecz z pewnością ciekawym bugiem.
  • Przy segmencie ze spowolnioną kostką, w 76% można uruchomić gravity ring, który miał być pułapką. Po tym można wskoczyć na mały kawałek bloku, na którym stoi kolec (ma on odrobinę mniejszą szerokość niż blok) i grać dalej.
  • Przy trzecim segmencie ufo (89%) można opuścić portal grawitacyjny i zostać w normalnej grawitacji.

Galeria Edytuj

Film (3 Sekretne monety)Edytuj

Geometry Dash - ToE II 100% with 3 coins01:33

Geometry Dash - ToE II 100% with 3 coins.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki