FANDOM

Theory of Everything
TheoryOfEverything.png
Poziom trudności Insane.png Szalony
Gwiazdki 12Star.png
Practice mode główny złoty kolor Colour15.png
Normal mode ikona 27 Cube27.png
Formy Kostka, Statek, Ufo, Kula, Wielkość, Grawitacja, Lustro
Sekwencje K, S, s, S, s, K, k, K, U, K, Ku, S, U, u, K, ku, s
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka
ToE.ogg
Poprzedni etap Clutterfunk
Następny etap Electroman Adventures

Theory of Everything (ToE) - (pl. Teoria Wszystkiego) jest dwunastym etapem w Geometry Dash i trzecim o poziomie trudności "Insane".

Nowości Edytuj

Poziom formalnie wprowadza różowe jump pady, lecz jeden z nich ukazał się w etapie Can't Let Go. Jest to również plansza, która zawiera nową formę - ufo.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 30%. Na początku sekcji z ufo, gracz spotka się ze słupem zwisającym z sufitu, który posiada przerwę w środku. Wleć w tę dziurę (uważając na piłę), aby zdobyć pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 56%. Wchodząc w portal, który zamieni cię w statek, należy ostrożnie wślizgnąć się pod środkowy blok z kolcami, by zebrać monetę.
  • Ostatni pieniążek znajduje się w 83%. Po ukończeniu drugiej części z ufo, odbij się o dwa pierwsze pierścienie, a następnie skocz tak, aby nie dosięgnąć następnych. Spadając, odbijesz się o jump pada i zdobędziesz trzecią monetę.

Ciekawostki Edytuj

  • Formalnie ToE dodaje rózowe jump pady, jednakże jeden ukazał się już w poziomie Can't Let Go .
  • Formalnie ToE dodaje różowe jump ringi, lecz kilka ukazało się w poziomie Time Machine.
  • Jeżeli w sekwencjach UFO (oraz w pierwszej ze statkiem) wybierzesz złą ścieżkę, tło zaświeci się na czerwono, natomiast jeśli wybierzesz prawidłową drogę, tło nie zmieni swego koloru (zastosowano tam zmianę koloru tła („background”), uaktywnianą dotknięciem triggera zmieniającego kolor [wywodzi się z wersji 2.0]).
  • Jest jednym z wielu utworów w oficjalnych poziomach, które posiadają swój sequel (inne spośród nich to "Clutterfunk part 2" oraz "Stereo Madness 2").
    • Jednakże jest jedynym, który posiada oficjalny sequel (ToE2).

BłędyEdytuj

  • Między 80% a 90% znajduje się Secret Way. Można go znaleźć, wpadając kostką pomiędzy piły.

Galeria Edytuj

Film Edytuj

Geometry Dash - Level 12 Theory Of Everything (All Coins)01:28

Geometry Dash - Level 12 Theory Of Everything (All Coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki