The Yatagarasu
The Yatagarasu by Manix and other.png
Autor Manix648
ID 25645517
Poziom trudności Medium Demon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Ufo, Statek, Robot, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, U, k, U, R, k, r, k, R, S, K, k, K, k, K, k, K, S, K, K(auto), S, s, S, U(auto)
Autor utworu SSJ3
Muzyka Nuclear Fusion Redux
NuclearFusionRedux.ogg
Data wydania 4. kwartał 2016 r.
Status Star Rate

The Yatagarasu to poziom autorstwa Manix648, zawierający elementy z innych poziomów. Jest to poziom skupiony głównie na bossie, podobnie jak -Sirius-.

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się kostka z fragmentami grawitacyjnej ikony. Następnie jest ufo, które się trzęsie. Następnie jest krótka mini kostka, po czym ponownie jest ufo, które tym razem zamienia się w robota idącego po terenie przypominający las nocą. Jest on "przeplatany" swoją mini formą, formą kostki i mini kostki. Po czym następuje fragment statku, w którym walczymy z Yatagarasu. Pojawia się napis "It's not over", co znaczy po polsku "To nie koniec". Wtedy na obrzeżach miasta (prawdopodobnie) pokonujemy kolejno bloki mini kostką oraz kostką. W oddali oprócz miasta widać księżyc. Potem jest kolejny fragment, w którym za pomocą statku ponownie walczymy z Yatagarasu, tym razem pokonujemy bossa. Musimy następnie pokonać fragment kostki, podobny do tej pierwszej. Po tym jest krótki fragment auto. Po krótkim segmencie auto następuje finał. Walczymy z kolejnym bossem, który za pomocą pił oraz smoków, którymi "włada", próbuje nas pokonać. Następnie pokonujemy bossa, a poziom się kończy. Zauważ, że na końcu jesteśmy w formie ufo.

Monety UżytkownikaEdytuj

  • Spróbuj wejść w 12% na niebieski pierścień, odbij się i skocz po monetę.
  • W 43% omiń żółty jump pad, a pieniążka masz gwarantowanego.
  • Omiń portal zmieniający gracza w normalną grawitacje w 67-68%, następnie skocz, a monetę masz w gwarancji.

CiekawostkiEdytuj

  • Poziom kończy się w formie ufo, można to zobaczyć na ułamek sekundy.
  • Poziom nie jest lubiany przez część użytkowników, ze względu na "nieoryginalność", tzn. skopiowanie niektórych rzeczy. Na przykład: Chmury (FunnyGame), Yatagarasu (Viprin), Grzyby (Panman).
    • Mimo to Manix648 podał liste rzeczy, które skopiował, pod koniec poziomu, w liście "Credits".
  • Etap nie otrzymał noty Featured z powodu kontrowersji spowodowanych wykorzystaniem wielu obiektów innych autorów przez samego Manixa.
    • Jednakże istnieje remake o nazwie "The Hydragaryu", który posiada odnowioną grafikę i notę Epic.

FilmEdytuj

Geometry Dash - "The Yatagarasu" DEMON by Manix648! GuitarHeroStyles04:25

Geometry Dash - "The Yatagarasu" DEMON by Manix648! GuitarHeroStyles

Więcej z Fandomu