FANDOM

The Ultimate Phase
Tup
Autor Andromeda, Usermatt, Creepy Dash, GuitarHeroStyles, Viprin, GironDavid, Tygrysek, WOOGI1411, Zobros, Findexi, Crack, Loogiah, MaJackO, Cyclic, ZenthicAlpha
ID 7174110
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, S, U, K/K, K/S, U, K/K, F/F, Ku, S, F, S, Ku, K, U, K, Ku/Ku, S/S, K, S, F, S, K
Autor utworu Deemo-R
Muzyka The Final Phase
TFP
Data wydania 2 Kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

The Ultimate Phase jest wielką kolaboracją prowadzoną przez Andromedę. Uznawana jest za szalenie trudnego lub ekstremalnego Demona i za jedną z najtrudniejszych ocenionych kolaboracji. Lider kolaboracji początkowo używał speedhacków, żeby zweryfikować poziom, jednakże później ukończył ją również Cyclic, dzięki któremu etap nie stracił noty Demona.

Opis Edytuj

Andromeda (pierwsza część) Edytuj

Prosta kostka z drobnymi pułapkami i przeszkodami. Nie jest zbyt trudna do przejścia.

UserMatt Edytuj

Szybki mini-statek wypełniony portalami grawitacyjnymi i pierścieniami, o które gracz musi się odbijać. Ominięcie jednego z nich skutkuje porażką.

CreepyDash Edytuj

Powolny segment ufo, prawdopodobnie wzorowany na tym z Windy Landscape. Należy ostrożnie skakać pomiędzy ciasnymi przejściami tak, aby nie tknąć żadnej z pił.

GuitarHeroStyles Edytuj

Szybki dual z dwoma małymi kostkami, który w połowie zamienia się w mieszany dual kostki i statku. Fragment jest trudny i może wprowadzić w zakłopotanie z powodu zanikających bloków i pułapek.

Viprin Edytuj

UFO, w którym gracz musi wskakiwać odpowiednio w portale, aby uniknąć śmierci. Segment nie jest przesadnie trudny, o ile gracz potrafi odpowiednio wskakiwać w portale, uważając na grawitację.

GironDavid Edytuj

Podwójna kostka z przeszkodami i pierścieniami, które mogą wyprowadzić ikonę z równowagi. Fragment jest ciężki, ponieważ wymaga precyzyjnych skoków i złe odbicie się o pierścienie może z łatwością poskutkować porażką.

Tygrysek Edytuj

Bardzo trudna podwójna fala, którą należy przelatywać przez dość ciasne korytarze. Jedna z nich w połowie zamienia się w mini-falę, czyniąc segment bardziej kłopotliwym. Pod koniec przemienia się w pojedynczą mini-falę.

WOOGI1411 Edytuj

Rozpoczyna się małą kulą z precyzyjnymi skokami, kontynuując jako statek, którym należy wlecieć przez zawiły i wąski tunel. Następnie zamienia się w falę, którą należy przelecieć przez ciasne przejścia, uważając na zmiany grawitacji, kończąc statkiem z następnym wąskim przejściem.

Zobros Edytuj

Rozpoczyna się kulą, która wymaga zapamiętywania ze względu na nieprawdziwe kolce. Kończy się szybką kostką, którą należy zjeżdżać po stromych górkach, klikając szybko przy grupach pierścieni.

Findexi Edytuj

Rozpoczyna się ufo podobnym do fragmentu Viprina, kończąc na małej kostce z prostymi, aczkolwiek mylącymi skokami ze względu na pierścienie, która mogą zarówno pomóc, jak i przeszkodzić grającemu.

Crack Edytuj

Według wielu graczy uznawany za jeden z najtrudniejszych segmentów. Rozpoczyna się krótką podwójną kulą, kontynuując podwójnym mini-statkiem, którym należy przelatywać pomiędzy piłą, a ścianą. Przejścia są bardzo wąskie, co sprawia, że segment jest trudny. Dodatkowo gracz musi zbliżyć się mocno do kolców, co może często poskutkować zahaczeniem o przeszkodę.

Loogiah Edytuj

Szybki statek z dość ciasnymi tunelami. Spowalnia pod koniec, ukazując dodatkowe portale grawitacyjne i pierścienie, które mają na celu wytrącić ikonę z równowagi.

MaJackO Edytuj

Kolejny segment statku, którym należy ostrożnie przelatywać przez ciasne przejścia wypełnione kolcami. Często uważany jest za najtrudniejszy segment poziomu.

Cyclic Edytuj

Rozpoczyna się falą, którą należy przejść przez bardzo ciasne szpary, znajdujące się pomiędzy piłami. Kończy się krótkim spamem mini-falą.

ZenthicAlpha Edytuj

Dość powolny statek, który wymaga ostrożnego i prostego latania. Pojawiają się również grupy pił, które należy omijać falistymi łukami.

Andromeda (druga część) Edytuj

Proste schody prowadzące do góry. Należy skoczyć kostką odpowiednio szybko, spadając na błękitną płytkę. Ikona musi wpaść na płytę grawitacyjną, aby ukończyć poziom. Jeżeli gracz ją przeskoczy, uderzy w grupę niewidzialnych pił.

Film Edytuj

Geometry Dash - "THE ULTIMATE PHASE" EXTREME Demon by Andromeda & More! GuitarHeroStyles05:25

Geometry Dash - "THE ULTIMATE PHASE" EXTREME Demon by Andromeda & More! GuitarHeroStyles

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo faktu, iż Andromeda zhackował poziom, jego film posiada ponad milion wyświetleń.
  • Według społeczności, fragmenty MaJackO oraz Cracka są najcięższymi częściami etapu.
  • Pierwotna wersja była trochę trudniejsza i często była uznawana za ekstremalnego Demona. Andromeda ułatwił kilka segmentów, m.in. fragment Zobrosa, który posiadał dość ciężki spam pierścieniami. Obecna odsłona planszy uznawana jest za szalenie trudnego lub ekstrenalnego Demona
  • Jest to tysięczny Demon Pasiblitza.
  • Sandstorm jest pierwszą i najprawdopodobniej jedyną osobą, która ukończyła oryginalne The Ultimate Phase (przed nerfami).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki