FANDOM

The Seven Seas
Screenshot 2016-07-14-17-50-33.png
Trudność Easy.png Łatwa
Gwiazdki 1Star.png
Normal Mode Ikona Meltdown 5 Cube65.png, Ikona Meltdown 6 Cube66.png (3 monety)
Practice Mode Niebieski kolor Colour06.png
Formy Kostka, Statek
Sekwencje K, S, K, S, K, S, K
Autor Utworu F-777
Muzyka
The 7 Seas.ogg
Poprzedni Etap N/A
Następny Etap Viking Arena

The Seven Seas (pl. Siedem Mórz) jest pierwszym poziomem w Geometry Dash Meltdown. Oznaczony jest jako Łatwy (1Star.png) poziom.

Nowości Edytuj

Etap służy jako darmowa wersja planszy, która przedstawia możliwości dostępne w wersji 2.0. Pojawiają się tutaj ruchome bloki. Plansza cechuje się również klimatem morskim i zamkowym. Pod względem trudności nie różni się zbyt wiele od Stereo Madness.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 22%. Przeskakując wcześnie parę kolców, skocz z narożnika platformy, a kostka znajdzie się na platformie, która wysunie się tuż pod nią. Na niej znajdzie się moneta.
  • Druga moneta znajduje się w 37%. Należy wlecieć przez przerwę (ciemniejsze bloki) w ścianie u góry, która prowadzi do pieniążka.
  • Trzecia moneta znajduje się w 80%. Pod słupami znajduje się mała platforma, na której leży pieniążek. Spadnij na nią, a dalej napotkasz jump pad'a, który wybije kostkę na główną ścieżkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap posiada siedem segmentów. Prawdopodobnie nazwa nawiązuje do tego, że każdy segment może być konkretnym morzem.
  • Formalnie dopiero Viking Arena wprowadzało jump pady, lecz jeden pojawił się przy trzeciej monecie.
  • Mimo że poziom został oceniony jako łatwy, za przejście otrzymuje się jedną gwiazdkę

Galeria Edytuj

Jak przejść poziom z trzema monetamiEdytuj

Geometry Dash Meltdown “The Seven Seas” 100% Complete All Coins01:40

Geometry Dash Meltdown “The Seven Seas” 100% Complete All Coins

Więcej z Fandomu

Losowa wiki