FANDOM

The Lightning Road
Tlr
Autor Timeless
ID 55520
Trudność EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Grawitacja, Lustro, Wielkość
Sekwencje K, S, K, Ku, K, Ku, S, Ku, S, K, S, K, Ku, S, K
Autor utworu DJVI
Muzyka Dry Out
Data wydania 2013 r.
Polecany? Tak

The Lightning Road jest bardzo starym Demonem, który został stworzony w stylu wersji 1.4. Dotychczas jest on uznawany za jeden z najłatwiejszych Demonów jakie kiedykolwiek wyszły. Poziom został pięciokrotnie zaktualizowany. Obecnie zajmuje 14 pozycję w rankingu pobierania oraz 15 na liście etapów polubionych największą liczbę razy. Trwa on około 1 min i 21 s (long). Można go znaleźć w Demon Pack 3.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się prostym segmentem z kostką, następnie gracz przemienia się w statek i musi przelecieć nieopodal kolców, kierując się do portalu kuli. Kulą należy ominąć kilka cierni, a następnie odbić się o pierścienie, aby wejść do portalu i przejsć do segmentu z kostką. Ten segment również jest łatwy. Pomimo często napotykanych portali lustrzanych, przeszkody to zaledwie pojedyncze kolce lub ciernie, które są łatwe do przeskoczenia. Należy także uważać na jump pady, które wyrzucą kostkę prosto w sufit. Gdy przejdzie przez portal kuli, należy w odpowiednich momentach odbijać się o pierścienie, które prowadzą do kolejnych portali. To samo następuje ze statkiem i następną kulą. Dalej gracz natrafia na różnorakie drogi, przez które musi wchodzić, aby nie rozbić się. Po tym następuje krótka przerwa z kostką, która wielokrotnie zmienia grawitację i krótkim statkiem. Po drodze zamienia się też w kulę, w której musi ponownie przejść przez odpowiednie przejścia. Strzałki podpowiadają, które przejście należy wybrać. Ostatnie segmenty to proste odbijanie się o pierścienie, po których pojawi się napis "THANK YOU", a za nim meta.

Błędy Edytuj

  • W drugim segmencie ze statkiem (od 52%) da się ominąć portal kuli, sukcesywnie omijając wszelkie pierścienie aż do 56% (oprócz jednego niebieskiego pierścienia grawitacyjnego oraz lustrzanego portalu).
  • W tym samym miejscu, lecz po przejściu przez portal kuli, zdarza się, że ikona pozostanie w odwróconej grawitacji.

Ciekawostki Edytuj

  • W etapie istnieje fałszywy Secret Way (wejście znajduje się przy 38%). Można go znaleźć, spadając pod portal antygrawitacyjny na końcu trzeciego fragmentu z kostką, co sprawia, że wyląduje ona na podłodze. Niestety rozbije się o ścianę w 88%.
  • The Lightning Road i The Nightmare są powszechne uważane za najłatwiejsze Demony w grze.

Przejście poziomu przez TheBruno10mil:Edytuj

The Lightning Road by Timeless-102:17

The Lightning Road by Timeless-1