FANDOM

The Hell World
Thw
Autorzy Zelda, 1234, Dudex, AirSwipe, Koreaqwer, S1l3nce, Tesla, Zhander, Stormfly
ID 27904579
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Grawitacja, Wielkość
Sekwencje K, Ku, K, S, K, S, K, Ku, K, Ku, K, Ku, K, Ku, S, K, Ku, S, Ku, K, Ku, S, K, Ku, K, Ku, K, Ku, S, K, Ku, S, K, Ku
Autor utworu DJVI
Muzyka Dry Out
DryOut
Data wydania Styczeń 2017 r.
Status Featured

The Hell World jest ekstremalnym Demonem stworzonym przez Stormfly i wielu innych budowniczych. Jest to remake starego poziomu stworzonego w Update 1.2 przez Sohn0924.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką pełną precyzyjnych skoków, która przemienia się w kulę po przejściu przez portal lustrzany. Potem staje się ponownie kostką i gracz musi odbijać się o słabo widoczne pierścienie, prowadząc do statku z wieloma zmianami grawitacji. Potem jest krótka kostka, która prowadzi do statku z ciasnymi tunelami oraz do kostki z ruchomymi obiektami i portalami lustrzanymi, które mogą zdekoncentrować gracza. Następnie jest kostka oddzielona trzema krótkimi przejściami w kulę, które wymagają szybkich reakcji i precyzji. Po krótkiej kostce gracz ponownie staje się kulą i musi precyzyjnie przeskakiwać pomiędzy kolcami przechodząc przez krótki segment statku z prostym lataniem i kostką z ukrytymi pierścieniami, zmianami grawitacji, kulą, którą trzeba przeskakiwać z góry na dół i statkiem, który prowadzi ponownie do kuli i do kostki, a następnie do ponownej kuli i statku z prostym lataniem.

Następna jest kostka z kolejnymi ruchomymi obiektami, która prowadzi do kuli i kostki z trudnymi skokami oraz ze zmianami grawitacji, która raz w powietrzu zamienia się w kulę i ponownie staje się kostką. Następna jest krótka i szybka kula, a po niej statek z wąskimi korytarzami, po której jest kostka ze zmianami grawitacji i z obracającym się ekranem. Potem jest mała kula, którą trzeba przeskakiwać między kolcami i krótki statek z prostym lataniem. Później jest kostka, którą trzeba późno odbijać się o pierścienie i wykonywać precyzyjne skoki. Pod koniec ikona zamienia się w kulę, którą musi ostrożnie przejść między kolcami, prowadząc do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap został oceniony razem z The Hell Zone w lutym 2017 roku.
  • Oryginał został stworzony przez Sohn0924 w Update 1.2 i był uznawany za poziom niemożliwy do przejścia. Odnowiona wersja została stworzona dzięki zainteresowaniu Stormfly i innych użytkowników.
  • Według Stormfly, The Hell World jest porównywalne trudnością do Bloodbath, lecz w liście etap widnieje wyżej.

Film Edytuj

Geometry Dash - The Hell World (Demon) - By sohn0924 and more04:48

Geometry Dash - The Hell World (Demon) - By sohn0924 and more