FANDOM

The Hell Factory
Thf.jpg
Autorzy etapu Team N2 (Reple, Cosine, Luneth, Zelda, Ryan LC, WOOGI1411, Miner, Hermes, Koreaqwer, Yuri)
ID etapu 15265393
Poziom trudności ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10 Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Lustro, Prędkość, Dual
Sekwencje U, F, K, S, F, K, S, F, K, S, U, K, Ku, S, K
Autor utworu GLS
Muzyka Flawless Wings of Yatagarasu
FWoY.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

The Hell Factory jest ekstremalnym Demonem stworzonym przez klan N2. Pierwotna wersja etapu powstała w wersji 1.9, jednakże została ona zhackowana przez członków klanu. Poziom został później usunięty, gdyż stracił on gwiazdki, jednakże zdolny gracz o nicku Powerbomb udoskonalił planszę, czyniąc ją trudniejszą, jak i ładniejszą estetycznie. Obecnie uznawany jest za jednego z najtrudniejszych Demonów w grze.

OpisEdytuj

Reple Edytuj

Poziom rozpoczyna się małym ufo z precyzyjnymi skokami. Początek wymaga zapamiętywania ze względu na prawdziwe i fałszywe przeszkody, zaś gracz przemienia się w powolną falę. Wymaga ona szybkiego klikania, aby przemieścić się przez ciasne tunele. Dalszy jej ciąg przypomina ostatnią falę w Cataclysm poza iluzyjnymi ścianami, przez które należy przelatywać (nie są pokryte kolcami). Fragment kończy się dualem z pierścieniami i podchwytliwymi skokami, wraz z małą kostką posiadającą kilka precyzyjnych skoków.

Cosine (pierwsza część) Edytuj

Bardzo trudny i szybki statek, którym należy przelatywać przez "potwory" wypełnione kolcami.

Luneth Edytuj

Dość szybka fala, która wymaga precyzji. W połowie znajduje się portal, który może wytrącić gracza z równowagi. Później następuje kostka z kilkoma podchwytliwymi przeszkodami.

Zelda Edytuj

Krótki statek wymagający prostego latania, który przechodzi do szybkiej fali. Dalej przemienia się ona w mini-falę, która jest bardzo precyzyjna i ciężka. Posiada również kilka zmian prędkości, które mogą wyeliminować nieskupionego gracza.

Ryan LC Edytuj

Bardzo ciężki i mylący segment kostki, który wypełniony jest portalami lustrzanymi, zmianami grawitacji, pierścieniami i słabo widocznymi blokami. Ta część wymaga dobrej pamięci i kończy się statkiem, przechodzącym do fragmentu WOOGI'ego.

WOOGI1411Edytuj

Bardzo trudny statek ze zmianami grawitacji i pierścieniami, który przechodzi do ufo, którym należy przeskakiwać między piłami. Kończy się małą kostką z ciasnymi tunelami i trudnymi skokami.

Cosine (druga część) Edytuj

Precyzyjna kula, którą należy przeskakiwać szybko, aby nie natrafić na kolce. Segment nie wydaje się być aż tak trudny, lecz nerwy i brak skupienia mogą z łatwością zepchnąć gracza z równowagi.

Miner (udekorowane przez Yuri) Edytuj

Trudny i precyzyjny statek, którym należy ostrożnie wlecieć przez ciasny i zygzakowaty tunel. Na początku pojawiają się duże ilości błękitnych pierścieni. Gracz musi odbić się o najwyższy, aby skutecznie przejść dalej. Migające dekoracje przykrywają kolce.

Hermes (udekorowane przez Yuri) Edytuj

Prawdopodobnie najtrudniejszy fragment poziomu. Rozpoczyna się szybkim mini-statkiem, którym należy przelatywać pomiędzy piłami, wlatując w dziury w ścianach. Dalej ikona powiększa się, a grawitacja zostaje odwrócona. Gracz musi latać bardzo ostrożnie i prosto, aby nie rozbić się o piły.

Koreaqwer Edytuj

Proste zakończenie poziomu, w którym wyświetleni są autorzy danego etapu. Należy uważać na dwie grupki zanikających kolców, aby uniknąć denerwującej śmierci na końcu etapu! Po sukcesywnym ominięciu ich, gracz zostaje wybity do mety. Po drodze napotyka trzy monety, które są nagrodą za ukończenie bardzo ciężkiego Demona.

Ciekawostki Edytuj

  • The Hell Factory jest jedynym ekstremalnym Demonem, który posiada wszystkie darmowe monety.
  • Druga połowa pierwszej fali, wraz z mini-falą w segmencie Zeldy wydają się być inspirowane poziomem Cataclysm, zaś budowa segmentu Ryan LC prawdopodobnie wzoruje się na Necropolis i Doomsday II autorstwa Neptune.
  • Cosine jest jedyną osobą, która ukończyła poziom więcej niż jeden raz.
  • RpgRaketti i Satcho są jedynymi osobami, które przeszły starą wersję The Hell Factory.
  • Brandon Larkin rozbił się w 96%, zapominając o ostatnich kolcach w fragmencie Koreaqwera. Jest to jedna z najbardziej pechowych porażek w historii.
  • Stara wersja była łatwiejsza początek był zamieniony na napis "Reple", część Ryana LC nie posiadała portali odwracających i część Hermesa była ostatnią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki