The Challenge
Thechallenge
Gwiazdki 3Star
Mana orbs 100ManaOrbs
Autor Glubfub (RobTop)
Formy Kostka, Pająk, Grawitacja
Sekwencje K, P, K
Autor utworu Zhenmuron (RobTop)
Muzyka Random Song 06
Randomsong06

The Challenge jest sekretnym poziomem, który został wydany wraz z aktualizacją 2.1 . Znajduje się on również w Geometry Dash World.

OpisEdytuj

W pełnej wersji gry poziom nie dodaje żadnych nowości. Natomiast do Geometry Dash World dodaje portal Pająka oraz Dash Orby.

Aby dostać możliwość zagrania w ten poziom trzeba posiadać 200 Diamentów oraz wpisać w Vault of Secrets "The Challenge". Po przejściu etapu możemy dostać się do piwnicy, gdzie znajduje się skrzynia z ikoną oraz uwięziony potwór.

Błędy Edytuj

  • Dash orby ukazane w planszy nie posiadają specjalnych bloków, które je zatrzymują. Z tego powodu gracze mogą niekiedy pominąć dane przeszkody.
    • Jeżeli gracz przejdzie pająkiem przez płytki podczas ostatniego dash orba i odwróci jego grawitację, może wylądować na suficie, prowadząc do ukrytej ścieżki. Jeżeli dotknie on portalu zamieniajacego w kostkę, poleci ona w górę, lecz zazwyczaj zostanie ona złapana przez metę. Można również przeskoczyć ostatnie kolce, bez używania pierścienia, lecz wymaga to dobrego wyczucia czasu.
  • Czasami muzyka nie ulega zmianie i podczas gry pozostaje utwór grający w menu gry.
  • Istnieją również inne, drobniejsze bugi z hitboxami, które można zobaczyć w tej playliście.
  • Kiedy przegrasz na samym początku poziomu, on będzie się zacinał na kilka sekund.

CiekawostkiEdytuj

  • W plikach gry muzyka z tego poziomu nazywa się "DJRubRub"
  • Niektórzy użytkownicy krytykują poziom z powodu dużej ilości błędów. Posiada on więcej bugów od Deadlocked przed poprawkami wprowadzonymi w 2.01.
  • Jest to najkrótszy oficjalny poziom, posiadający długość "Short".
  • Muzyka nazywa się w kodzie "Secret" i jej autorem jest DJVI. Za pomocą hacków można ustawić ten utwór w edytorze poziomów jako oficjalny utwór.
  • Najmniejsza ilość wykonanych skoków potrzebna do przejścia etapu to 21. Dla porównania średnio zajmuje to ok 30 skoków.

Film Edytuj

The Challenge by RobTop00:29

The Challenge by RobTop