FANDOM

TeamN2 (w skrócie: N2) to koreański klan, który został założony przez Reple. Wiceliderem drużyny jest ZenthicAlpha. N2 skupia się głównie na budowaniu nowych poziomów, w tym bardzo trudnych Demonów. Składa się z wielu (głównie koreańskich) doświadczonych graczy i budowniczych.

Tworzą kolaboracje o wysokim poziomie trudności. Na razie na koncie mają dwie - The Hell Factory i A Bizarre Phantasm. Trzecią jest Artificial Ideology, która została zweryfikowana przez zawodnika o nicku Knobbelboy.

Z powodu ataków hakerskich w marcu, Reple wraz z innymi członkami N2 byli zawiedzeni słabymi zabezpieczeniami i tym, że ich konto padło ofiarą włamania. Postanowił on oficjalnie zamknąć klan.

Członkowie Edytuj

Poziomy Edytuj

  • The Hell Factory - Demon, zweyfikowany przez Powerbomb, muzyka "The Flawless Wings of Yatagarasu
  • A Bizarre Phantasm - Demon, zweryfikowany przez GoodSmile, muzyka "Betrayal of Fate".
  • Artificial Ideology - Demon, zweryfikowany przez Knobbelboy'a, muzyka "Event horizon".
  • Master Spark - nadchodzący Demon, w stylu The Ultimate Phase, muzyka nieznana, weryfikator nieznany.

Ciekawostki Edytuj

  • Powerbomb jest jedynym członkiem klanu, który nie pochodzi z Korei Południowej (jest Włochem).
  • Zelda jest jednym z ważniejszych budowniczych, gdyż oprócz tworzenia własnych segmentów, pomaga w dekorowaniu fragmentów innych członków klanu.