FANDOM

Leaderboard.png

Zakładka Top 100 w tabeli.

Tabela Mistrzów jest elementem gry dodanym w Update 1.3. Przedstawia ona osoby z najwyższą ilością punktów w danej kategorii. Pozycje wystawiane są na podstawie gwiazdek, bądź ilości "Creator Points" w zakładce Creators.

Typy statystyk Edytuj

Tabela pokazuje ilość gwiazdek, monet, monet użytkownika, ukończonych Demonów oraz tzw. Creator Points. Tabela składa się z kilku zakładek:

  • Top 100: wyświetla 100 osób o największej ilości gwiazdek.
  • Friends: wyświetla, kto z wszystkich znajomych posiada największą ilość gwiazdek. Zakładka została dodana w Update 2.0, zastępując "Top Week".
  • Top Week (przed 2.0): wyświetlało osoby, które zdobyły najwięcej gwiazdek w ciągu następującego tygodnia. Zakładka była aktualizowana co tydzień.
  • Global: wyświetla pozycję gracza w globalnym rankingu. Oprócz niego pokazuje również 25 osób o wyższej i niższej pozycji.
  • Creators: wyświetla osoby z największą ilością "Creator Points". Punkty te są przyznawane, gdy RobTop wystawia ilość gwiazdek dla danej planszy. Każdy etap z gwiazdkami dodaje do rankingu jeden punkt. Jeżeli dany etap ma żółtą otoczkę (Featured), zostaje przyznany dodatkowy CP.

Puchary Edytuj

Jeśli się wejdzie na profil danej osoby pokaże się puchar. Jego kolor zależy od pozycji na świecie wśród graczy, jeśli chodzi o liczbę gwiazdek. Oto, jak wyglądają:

Wygląd pucharu Pozycja W tabeli Top 100?
Puchar1.png
1. tak
ZlotyPuchar.png
2. - 10. tak
SrebrnyPuchar.png
11. - 50. tak
BrazowyPuchar.png
51. - 100. tak
ZielonyPuchar.png
101. - 200. nie
NiebieskiPuchar.png
201. - 500. nie
FioletowyPuchar.png
501. - 1000. nie
CzerwonyPuchar.png
1001. lub dalej,

ale co najmniej 2000 gwiazdek

nie
brak pucharu mniej niż 2000 gwiazdek nie

Ciekawostki Edytuj

  • 15 sierpnia 2015 r. doszło do masowego zhackowania tabeli liderów, co można było łatwo zauważyć w tabeli "Top 100" oraz "Creators". Niektórzy użytkownicy posiadały nazwę "Exploit" z domyślnie przyznawanymi ikonami i barwami. Okazało się, że niejaki mgostIH (znany w społeczności jako twórca dawnego speedhacka oraz jego umiejętności programowania i hackowania) spowodował zamieszanie, lecz przyznał później, że to było przypadkowe działanie.
  • Wszyscy gracze z tą samą ilością gwiazdek, co zalogowany użytkownik, pojawią się pod nim, oprócz jednej losowej osoby. To może spowodować, że inny użytkownik może widzieć siebie nieco inaczej w globalnej liście.
  • Każdy gracz musi zdobyć co najmniej 2000 gwiazdek, aby ukazać się w globalnym rankingu. RobTop dodał owe wymaganie, żeby przyspieszyć odświeżanie się serwerów.
    • Wymaganie to prawdopodobnie jest tymczasowe i po wydaniu aktualizacji być może się to zmieni.
  • Gracze często narzekają na to, iż duża ilość oszustów próbuje wnieść się do tabeli Top 100. Istnieje bot, który automatycznie banuje osoby, które zbyt szybko podnoszą statystyki, jednakże jest on dość wadliwy i może czasem usunąć z listy osobę, która gra uczciwie.
  • Przez długi czas liderem tabeli Top 100 był Michigun, jednakże pod koniec kwietnia został on wyprzedzony przez gracza o nicku Shaggy23.
    • Natomiast liderem tabeli Creators jest Viprin, który utrzymuje się tam przez dłuższy czas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki