FANDOM

Surv
Surv
Imię Matt
Wiek 15
Narodowość Brytyjczyk (mieszka w Holandii)
Wysłane etapy 13 (7 ocenionych)
Klan GS
Znany z: przechodzenie bardzo ciężkich Demonów, weryfikacja Yatagarasu
Kanał na YT [1]
Ilość widzów ponad 38000

Surv (znany również jako Survivalist321) jest bardzo doświadczonym graczem i Youtuberem, który przeszedł wiele bardzo ciężkich demonów, m.in. Cataclysm, Bloodbath, Conical Depression, Phobos, Ice Carbon Diablo X, The Hell Factory i wiele innych. Posiada również kilka etapów, w tym Demon o nazwie "Momentum", który jest średnio-łatwym Demonem.

4 marca 2016 r. uczestniczył w dramie związanej z Quasarem, który był pierwszym użytkownikiem po Riot, który przeszedł Bloodbath. Początkowo miał to być Surv, lecz on omyłkowo rozbił się pod koniec planszy. Krótko po tym Quasar ukończył ten poziom mówiąc "Get rekt, Surv!", gdyż wyprzedził go w ukończeniu Demona. Surva uraziło to stwierdzenie, lecz z czasem się pogodzili.

Na początku maja uczestniczył w kolejnej dramie, tym razem z Riotem. Riot uraził go, mimo że wyrażał się w sposób dość żartobliwy. Zostało to szybko rozwiązane na streamie.

23 czerwca 2016 r. Surv przejął weryfikację Yatagarasu, gdyż Riot stracił chęć do gry w Geometry Dash Jego rekordem jest 33%. Pół roku później na mocno znerfionej wersji zweryfikowanej przez Trusta udało mu się zdobyć 86%. Potem ukończyć owy etap.

1 sierpnia 2016 r. Surv oficjalnie ogłosił, że rezygnuje z gry w GD i planuje przenieść się do uniwersum innych gier. Powodem była społeczność gry, która bardzo go denerwowała.

11 września 2016 r. Surv postanowił usunąć stary film pożegnalny, zastępując go nagraniem, w którym opisał krótko swą przygodę w grze, dziękując innym użytkownikom za wsparcie. Przyznał też, że poprzednie nagranie zostało stworzone pod wpływem złych emocji. Nie trwało to zbyt długo, gdyż Surv nadal grał w grę, lecz postanowił bardziej skupić się na tworzeniu, aniżeli na przechodzeniu poziomów.

4 października Surv zweryfikował szalenie trudną/ekstremalną kolaborację z Joshawottem - Breakout.

16 stycznia przeszedł jeden z najtrudniejszych Demonów w grze, jakie kiedykolwiek ujrzały światło dzienne - Yatagarasu. Co ciekawe, podczas weryfikacji (odbywającej się przed nerfami Trusty) zdobył tylko 34%.

Ciekawostki Edytuj

  • Surv niegdyś często był porównany do Riota. Po informacji dotyczącej Yatagarasu, użytkownicy stwierdzili, że Riot prawdopodobnie opuści społeczność GD, nazywając Surva godnym jego następcą.
  • Surv często streamuje swoją grę, szczególnie przechodząc trudne Demony.
  • Surv początkowo był niezbyt popularnym Youtuberem, lecz znacznie wybił się po ukończeniu Bloodbath.
  • Surv urodził się w Wielkiej Brytanii, a następnie żył w Afryce Południowej przez większość życia, zanim przeniósł się do Holandii, m.in. dlatego mówi z brytyjskim akcentem.
  • Surv miewał drobne problemy podczas weryfikacji Yatagarasu, gdyż raz stracił swoje dane i musiał przechodzić etap od nowa, pobierając kopię od innych osób.
    • Drugim problemem było omyłkowe zepsucie części Jeyzora w etapie. Surva denerwował ten moment, więc planował wymazać segment na chwilę, aby opanować inne części planszy, niestety zapomniał, że podczas testowania gra się zapisuje, co spowodowało, że jego kopia została z wymazanym fragmentem planszy. Był zmuszony do pobrania kopii na nowo.
  • 16 października 2016 r., RobTop awansował go na moderatora poziomów.
  • Niektórzy gracze nazywają go Sruv, co po polsku ma dość dwuznaczne znaczenie.
  • Po przejściu Yatagarasu, Surv stwierdził, że spróbuje zweryfikować "Yatagarasu X", czyli pierwotną, najstarszą wersję Yata, którą posiadał Riot.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki