FANDOM

Supersonic
Supersonic.jpg
Autorzy ZenthicAlpha, Glittershroom, Jeyzor, Sumsar, xcy7 , DaddePro, Evasium, GgB0y i Viprin
ID 4706930
Poziom trudności Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje S, F, u, K, ku, Ku, F, K, S, K, S, F, f, F S, s, kk, kuku, s, u, F, f, F, f, F, Ku, K, S
Autor utworu F-777
Muzyka Ludicrous Speed
LudicrousSpeed.oga
Data wydania styczeń 2015 r.
Status Featured

Supersonic jest kolaboracją założoną przez ZenthicAlpha. Poziom składa się z dużej liczby portali przyspieszających i pułapek. Ze względu na to uznawany jest za trudnego (także oficjalnie) lub bardzo trudnego Demona. Trwa on około 1 minutę i 34 sekundy (long).

Opis Edytuj

Glittershroom Edytuj

Statek w podwójnej prędkości z piłami i zanikającymi słupami, przez które gracz musi przelatywać. Jest dość prosty, lecz przejście do fali może sprawić drobne kłopoty.

Jeyzor Edytuj

Fala, którą należy przemieszczać się przez tunele. Występują dwa rozwidlenia dróg, w których należy wybrać poprawną. Przechodzi ona później do fragmentu ufo z dużą ilością pił i portalami grawitacyjnymi, które mogą zmylić gracza.

Sumsar Edytuj

Niezbyt trudny fragment z pierścieniami, który wymaga odrobiny zapamiętywania. Przechodzi później w kulę o podobnej budowie.

xcy7 Edytuj

Trudniejsza wersja kuli Sumsara, która później przemienia się w falę o średniej trudności.

DaddePro Edytuj

Rozpoczyna się skokiem przez potrójne kolce, przechodząc w powolny segment statku z drobnymi przeszkodami i migającym blokami. Przechodzi później w szybką i ciasną falę, kontynuując dalej w formie statku.

Evasium Edytuj

Podwójna mini-kostka z wieloma pułapkami i mylącymi pierścieniami. Dalszy ciąg jest kulą z błękitnymi pierścieniami, o które należy się odbijać w odpowiednim momencie.

GgB0y Edytuj

Dość wąski tunel, przez który należy wlecieć statkiem, uważając na kolce. Później pojawia się portal UFO i gracz musi ostrożnie przeskakiwać przez przeszkody.

ZenthicAlpha Edytuj

Szybka fala, którą trzeba przemieszczać się wzdłuż tunelu. Po drodze napotykane są portale modyfikujące wielkość.

Viprin Edytuj

Bardzo myląca kula, która wymaga zapamiętywania ze względu na porozrzucane bloki. Niektóre z nich są nieprawdziwe i mogą wprowadzić gracza w zakłopotanie. Prowadzi ona do kostki z pierścieniami i portalami grawitacyjnymi. Na końcu ikona przemienia się w statek i musi przelatywać przez portale grawitacyjne, omijając duże ilości zanikających pił. Po ominięciu ich dociera do mety.

Film Edytuj

Geometry Dash - Supersonic DEMON - By ZenthicAlpha (On Stream)02:57

Geometry Dash - Supersonic DEMON - By ZenthicAlpha (On Stream)

Ciekawostki Edytuj

  • ZenthicAlpha zweryfikował nową wersję poziomu z monetami.
  • Istnieje trudniejsza kontynuacja o nazwie Ultrasonic.
    • Bywały również informacje o trzeciej części, pt. "Hypersonic", jednakże dowiedzieliśmy się o nim kilka miesięcy temu i był w trakcie weryfikacji przez Combined.
    • Hypersonic zostało zweryfikowane 22 lutego 2017 r. i znajduje się ono na koncie Viprina.
  • Poziom oznakowany jest notą "XL", pomimo faktu, iż trwa 1 minutę i 34 sekundy.
  • Istnieją dwa ocenione remake'i - "Alphasonic" oraz "New Supersonic".
  • Mefewe nazwał ten poziom łatwym/średnim Demonem, co dla wielu graczy jest dziwne, gdyż kwalifikuje się on jako bardzo trudny Demon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki