FANDOM

SuperexGD
Superex.jpg
Imiona i nazwiska ?
Wiek ?
Narodowość Argentyna
Wysłane etapy ?
Klan ?
Znany z: Pokonanie wielu ciężkich Demonów, streamer, weryfikacja Silent Club
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 6,000

SuperexGD (lub Superex97 w grze) jest doświadczonym graczem pochodzącym z Argentyny. Zasłynął z ukończenia wielu trudnych Demonów, w tym: Bloodbath, Sakupen Hell, Sonic Wave, Aftermath, A Bizarre Phantasm, Artificial Ascent i wielu innych. Zdołał on również pokonać pierwotną wersję Fexty.

Wiele jego filmów wyświetla różną częstotliwość odświeżania, co powoduje mieszane uczucia u niektórych graczy, jednakże prawdopodobnie jest ona mniejsza niż 144 Hz. Jego monitor czyni go unikatowym, ponieważ w przeciwieństwie do większości graczy, gra on na monitorze CRT (monitor kineskopowy), które cechują się bardzo niskim opóźnieniami między odbiorami (tzw. input lag). Sprawia to, że ma większe pole do popisu od większości graczy.

13 marca 2017 r. Superex przeszedł poziom Silent Club, który w starszych aktualizacjach był uznawany za niemożliwy. Z powodu zmian w Update 2.1, które spowodowały, że segmenty ze spamem pierścieniami stały się niemożliwe, zastąpił on je segmentami statku z prostym lataniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest on pierwszą osobą, która ukończyła Bloodbath na monitorze z niższą częstotliwością odświeżania niż 144 Hz (za pierwszym razem dokonał tego na 85 Hz, a za drugim razem na 60 Hz).
  • Posiada on wyjątkowo niskie ilości prób w Demonach. To czasami sprawia, że inni gracze podejrzewają go o ukrywanie "prawdziwej" ilości prób.
  • Podobnie do Sunixa, Superex stworzył kilka przeróbek Sonic Wave.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki