FANDOM

Sunix
Sunix Icon
Imię Ian
Wiek 14
Narodowość MexicoFlagMeksykanin
Wysłane etapy 23 (2 ocenione)
Klan ?
Znany z: YouTube, Niesamowite Demony, streamy, przejście Sonic Wave
Kanał na YT [1]
Ilość widzów ponad 65 000
Najtrudniejszy ukończony poziom Erebus
Początek rozgrywki marzec 2015 roku (1.9)

Sunix (LSunix w grze) jest doświadczonym graczem, który zyskał dużą popularność po ukończeniu Bloodbath. Oprócz tego przeszedł też inne niesamowicie ciężkie Demony, w tym: Cataclysm, Red World Rebirth, A Bizarre Phantasm, Ice Carbon Diablo X, Sakupen Hell, Phobos, Black Blizzard i inne, łącznie 34 najtrudniejsze Demony z oficjalnej listy i jeszcze 7 innych z tej listy.. Znany jest również z jego przeróbek znanej niesamowicie trudnej kolaboracji stworzonej przez Riota, szczególnie z jego nieco utrudnionej wersji o nazwie "DeamBath".

Sunix często streamuje, gdy przechodzi bardzo trudne plansze. Najczęściej robi to na YouTube, lecz zdarza się, że czasem transmituje grę na Twitchu.

12 listopada 2016 r., Sunix przeszedł Athanatos - niesamowicie ciężkiego Demona, który pod względem trudności przerasta nawet Bloodbath.

25 listopada 2016 r., Sunix zdołał przejść oryginalną wersję Sonic Wave. Jest on pierwszą osobą, która zdołała zrobić to bez oszustw. Zajęło mu to ponad 35,000 prób.

18 stycznia 2017 roku ukończył Yatagarasu i stał się 3. osobą (licząc TrusTa), która ukończyła ten poziom w sposób uczciwy

31 lipca 2017 r. przeszedł Erebus, a tym samym ukończył wszystkie trzy najtrudniejsze Demony w grze.

Po tym, gdy Riot poddał się przy weryfikacji Sonic Wave Infinity, Sunix przejął ów cel, a 2 lipca 2017 roku utrudnił poziom (głównie początek), tak że stwierdził, że będzie on trudniejszy od Bloodlust. Obecnie jego rekord w poziomie, to 68%, a przed aktualizacją było to 48% wraz z 28-78%.

7 sierpnia przeszedł Zaphkiel, a przy tym ukończył piętnaście najtrudniejszych Demonów z listy.

2 września 2017 roku zweryfikował Cadrega City, które obecnie jest siódmym najtrudniejszym Demonem w GD.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego poprzednią nazwą był "Deam", jednakże widzowie często mylili go z innym Youtuberem, co skłoniło go do zmiany pseudonimu. Potem też w GD nazywał się ItzSunix.
  • Niektórzy gracze narzekają na to, iż tworzy on przeróbki Bloodbath, jednakże nie zwraca on na to uwagi.
  • Ukończył on CataBath, czyli przeszedł Cataclysm i Bloodbath oraz MultiBath, gdzie przeszedł Bloodbath dwukrotnie w jednym przejściu. Ukończył też InvisiWave, czyli Sonic Wave z widocznością zaledwie 10%.
  • 16 stycznia Sunix był bardzo bliski przejścia Yatagarasu, lecz rozbił się na przedostatnim skoku, czyli na 98%. Jest to jeden z najbardziej pechowych faili, jakie miały miejsce w historii Geometry Dash.
  • Niektórzy gracze twierdzą, że Sunix nie pokazuje dokładnych ilości prób w ekstremalnych Demonach, ponieważ w wielu przypadkach jest ona wyjątkowo mała.
  • Exenity dał mu kopię Athanatos, zanim etap został wysłany.
    • Aurorus, który zweryfikował tę planszę, nie zgadzał się na to, aby Exenity upubliczniał innym kopię poziomu, co skończyło się usunięciem konta autora. Twórca Athanatos stworzył nowe konto i chciał odpłacić się za to, ale później pogodzili się.
  • Sunix uważa, że Sakupen Hell jest znacznie trudniejsze od Bloodbath.
  • Ukończenie Sonic Wave przez Sunixa wzmożyło liczne kontrowersje. Aurorus twierdzi, iż używał on specjalnych klawiszy (tzw. macro) lub narzędzi do automatyzacji ruchów, ponieważ prawie za każdym razem porusza się w ten sam sposób. Inną rzeczą jest to, iż Sunix prawdopodobnie obiecał Riotowi, że poczeka na niego, co daje niektórym graczom do myślenia czy postąpił dobrze, przechodząc tego Demona.
  • Zaczął on grę od wersji Lite. Kiedy był w domu swojego kolegi miał on Geometry Dash Lite na swoim tablecie. Sunix się nią zainteresował, a w marcu 2015 roku zaczął grać w pełną wersję Geometry Dash.
  • Zweryfikował on raz polską kolaborację o nazwie "Abandoned Kingdom".
  • Przeszedł on najwięcej poziomów z Oficjalnej Listy Ekstremalnych i Szalenie Trudnych Demonów, bo aż czterdzieści dwa. Ukończył też 34 najtrudniejsze Demony.