FANDOM

Subterranean Animism
Sa.png
Autor Aquatias, JacobRoso, Zak, Snowbally, Dudex, Speed, Hinds, Darwin, Knobbelboy, Vlacc, Rustam
ID 33866354
Trudność InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Segmenty K, Ku, U, Ku, F, U, K, S, U, F, S, U, K, U, S, K, S, R, K, S, Ku, K, Ku, K, R, S, K, S, K, F, U, S, K, R, S, K, F, F/F, K, Ku, S, Ku, U, S, K, K/K, K, F, K, Ku, S
Autor utworu SSJ3-Goku4567
Muzyka Nuclear Fusion REDUX
NuclearFusionRedux.ogg
Data wydania 30 maja 2017 r.
Polecany? Tak

Subterranean Animism jest megakolaboracją założoną przez Aquatias, która została zweryfikowana przez EricVanWilderman. Jest to dość długi i trudny Demon, który rozpoczął się w Update 2.0, lecz przez długi czas wieści na temat progresji były nieznane. Dopiero w Update 2.1 pokazana została cała plansza, która została zweryfikowana po kilku dniach. Poziom trudności etapu podlega debatom między trudnym a szalonym Demonem. Trwa on prawie 2 minuty.

Opis Edytuj

Aquatias Edytuj

Kostka z kilkoma podchwytliwymi skokami i dużą ilością pierścieni. Gracz musi uważać również na ruchome platformy.

JacobRoso Edytuj

Rozpoczyna się kulą, którą trzeba przeskakiwać po platformach i używać odpowiednich pierścieni. Następne jest UFO, którym trzeba wykonać odpowiedni rytm kliknięć, aby przejść dalej.

Zak Edytuj

Rozpoczyna się krótką kulą, która prowadzi do fali i następnego UFO. Za pomocą kostki trzeba spaść na pierścień i polecieć statkiem do następnego segmentu, gdzie pojawią się portale UFO i fali.

Snowbally Edytuj

Krótki fragment, który zaczyna się falą, prowadząc do statku i następnie do UFO, kolejnej kostki, następnego portalu UFO i ostatecznie do statku, którym trzeba przelecieć przez tunel.

Dudex Edytuj

Rozpoczyna się szybkim statkiem, który posiada dość przyzwoitą ilość miejsca, lecz pierścienie i portale grawitacyjne mogą zepchnąć gracza z drogi. Potem jest kostka, którą trzeba precyzyjnie przejść przez zielone pierścienie, prowadząc do następnego statku, który kończy się prostym lataniem.

Speed Edytuj

Rozpoczyna się robotem i kostką z pierścieniami grawitacyjnymi, prowadząc do statku z zawiłymi tunelami i przeszkodami. Następna jest kostka, która prowadzi do kuli, którą trzeba odbić się o odpowiednie pierścienie by przejść dalej. Fragment kończy się po przejściu do portalu kostki.

Hinds Edytuj

Jeden z łatwiejszych segmentów z powodu powolnej prędkości. Rozpoczyna się kostką z kilkoma pierścieniami i drobnymi pułapkami. Następna jest kula, którą trzeba odpowiednio użyć pierścieni, kończąc na kostce z parą potrójnych kolców.

Darwin Edytuj

Szybki robot, który prowadzi do statku oraz szybkiego UFO, którym trzeba reagować szybko, uważając też na pierścienie i zmiany grawitacji. Następny jest krótki statek z pierścieniami, który prowadzi do kostki i do odwróconej fali, która pod koniec zmienia grawitację i prowadzi do portalu UFO, statku i ostatecznie kostki, która prowadzi do portalu robota.

Knobbelboy Edytuj

Szybki statek z elementami prostego i zawiłego latania. Prowadzi on do krótkiej automatycznej kostki, która później przemienia się w falę, którą należy latać środkiem, aby nie zostać uderzonym przez wysuwające się słupki. Kończy się podwójną falą i kostką z potrójnym kolcem i logiem "EVW" nad nim.

Vlacc Edytuj

Rozpoczyna się kostką z elementami pamięciowymi, którą trzeba wykorzystać odpowiednie pierścienie. Dalej pojawia się kula, którą trzeba przeskakiwać pomiędzy kolcami i używać pierścieni.

Rustam Edytuj

Rozpoczyna się prostym lataniem, prowadząc do kuli, a następnie do krótkiego UFO i statku, który po chwili zamienia się w podwójną, asymetryczną kostkę. Później jest fala z płytkami, które mogą pomóc, lecz można je ominąć. Kończy się krótką kostką i kulą, która prowadzi do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom znany jest również jako "EVW collab", mimo że EricVanWilderman nie brał udziału w budowaniu planszy.
  • Początkowo informacje na temat kolaboracji były nieznane. Dopiero po tym, jak Knobbelboy wysłał fragment swojego poziomu, użytkownicy dowiedzieli się o nim, a dopiero w Update 2.1 pokazany został cały etap.
  • Fragment Dudexa oryginalnie był nieco trudniejszy, lecz Eric nieco ułatwił fragment, szczególnie zmniejszając kolec w precyzyjnej kostce, ponieważ utrudniał on dojście do następnych fragmentów.
  • Mimo że poziom uznawany jest za "szalonego Demona", twórcy nie oczekują, aby dostał się do Oficjalnej Listy Ekstremalnych i Szalenie Trudnych Demonów.
  • Nazwa poziomu jest nawiązaniem do jedenastej części serii gry Touhou.
    • Podobnym nawiązaniem jest również remix utworu, który jest przeróbką oryginalnego Nuclear Fusion, które znalazło się też w tej grze.

Film Edytuj

Geometry Dash ~ Subterranean Animism 100% (EVW Megacollab) VERIFICATION and TUTORIAL-015:16

Geometry Dash ~ Subterranean Animism 100% (EVW Megacollab) VERIFICATION and TUTORIAL-0

Oryginalny film autorstwa EVW wraz z poradami związanymi z planszą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki