FANDOM

Stormfly
Stormfly.png
Imię ?
Wiek 18
Narodowość Szwecja
Wysłane etapy 5 (3 ocenione)
Klan EON/Burst
Znany z: YouTube, streamy, trudne Demony
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 3,000

Stormfly (IStormflyI w grze) jest bardzo utalentowanym graczem. Znany jest jako gracz, który ukończył wiele ciężkich Demonów, w tym Deadly Clubstep, Fexty, Necropolis, Night Terrors, Alphabet X i kilka innych. Zweryfikował również nieco łatwiejszą wersję The Hell Zone - ekstremalnego Demona wzorującym się na bardzo starym etapie, Hate War, który jest niesamowicie trudnym poziomem oryginalnie stworzonym przez SaRy i Voksius - na prośbę dość znanego budowniczego, Ozpectro.

Z nieznanych przyczyn Stormfly jest zafascynowany etapami stworzonymi przez Sohn0924 i planował zorganizować kolaboracje związane z udoskonaleniem poziomów "The Hell World", "The Hell Dignity", "The Hell Origin" oraz niedokończonego "The Hell Inferno". Obecnie praktykuje przejście THW.

Ciekawostki Edytuj

  • Nick Stormfly nawiązuje do postaci z filmu animowanego Jak Wytresować Smoka. Użytkownik często odnosił się do siebie nie jako człowieka, a jako bohatera ze słynnego filmu. To spowodowało, że użytkownicy często błędnie uznawali go za dziewczynę, ponieważ w animacji Stormfly była smoczycą.
    • Stormfly później wysłał na swoim kanale film, w którym wyjaśnił całą sprawę, aby zapobiec dalszym nieporozumieniom. Opowiedział o tym, że często podawał się za swoje "alter ego", które powodowało błędne myślenie (szczególnie że określenia typu "you" w języku angielskim brzmią tak samo dla obu płci).
  • Jest on jedyną osobą, która ukończyła The Hell Zone.
  • Jako jedyny przeszedł wszystkie poziomy stworzone przez Ozpectro. Zweryfikował dla niego również nowego Demona o nazwie "Voksius", ponieważ autor dawniej uznawany był za hackera.
  • Jego jedynym ocenionym etapem jest Hate War, jednakże liczy na to, że RobTop również oceni The Hell Zone.
    • Nie chce jednak, aby Sunix zweryfikował oryginalną (bez ułatwień) wersję, ponieważ uważa to za nieuczciwe podejście w stosunku do niego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki