FANDOM

Stereo Madness
Stereo Madness.png
Poziom trudności Easy.png łatwy
Gwiazdki 1Star.png
Practice mode podstawowy niebieski kolor
Colour06.png
(Stereo Bump)
Normal mode ikona 5 (Stereo Madness!) Cube05.png
Formy Kostka, Statek
Sekwencje K, S, K, S
Autor utworu ForeverBound
Muzyka
StereoMadness.ogg
Poprzedni etap N/A
Następny etap Back On Track

Stereo Madness (pl. Stereofoniczne Szaleństwo) to pierwszy etap w Geometry Dash oraz Geometry Dash Lite, który rozpoczyna jego rozgrywkę. Jest on dostępny on samego początku gry.

Plansza wprowadza graczy w rozgrywkę Geometry Dash, zawierając w sobie głównie same podstawowe przeszkody i łatwe do ominięcia kolce. Poziom po raz pierwszy ukazuje również formę statku, która pozwala na większą kontrolę ruchów i lot. Co ciekawe, ów etap jest uważany za nieco trudniejszy od swego następcy. Stereo Madness zajmuje około 1 minutę i 25 sekund (long). Po ukończeniu poziomu w Practice mode gra nagradza gracza niebieskim (głównym, pierwszym) kolorem.

Opis Edytuj

Stereo Madness rozpoczyna się od podstawowej kostki, napotykającej kolce i proste przeszkody. Potem wskakujesz kolejno po coraz wyższych platformach, a następnie pokonujesz kolejne proste przeszkody, głównie pojedyncze kolce. Potem znowu wskakujesz po platformach i wpadasz do portalu statku. Musisz w nim ominąć tylko kilku przeszkód i możesz dotknąć podłogi i sufitu. Następnie skaczesz po słupkach i jest to bardzo proste. Później tło staje się czerwone i plansza staje się trochę trudniejsza. Czasami przeskakujesz nad podwójnymi lub potrójnymi kolcami. Jednak jest to i tak dość łatwe, tak jak cały poziom. Następnie lecisz statkiem przez bardzo łatwe szerokie tunele. Dwa z nich są kolczaste. Potem lecisz do mety.

Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 50%. Wskakując po kolumnach, można zauważyć przerwę w ostatniej i przedostatniej kolumnie. Nie wskakuj na nie, tylko spadnij w dół i wskocz na dolną część ostatniego słupa, aby zdobyć pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 75%. Napotykając kilka cienkich platform, dalej zauważamy łagodne "schodki" stworzone z bloków. Wskocz na nie, a nad ostatnim zauważysz monetę. Wskocz na nią, aby uniknąć rozbicia się o kolec.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 98% (sekretne przejście przy 89%). Przechodząc drugą sekwencję ze statkiem, zwróć uwagę na górną część planszy. Pomijając pierwszy sufit, unieś się ku góry, mieszcząc się w brakującym, ciemnym bloku. Będzie on niesolidny i naprowadzi statek na portal, który zwróci kamerę na ukryte przejście. Omiń przeszkody, a na końcu tunelu natrafisz na ostatnią monetę. Tuż za nią znajduje się linia mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Dostanie się do ostatniej monety jest wyjątkowo trudne jak na pierwszy etap. Początkowo znajdowało się tam więcej kolców (1.6 - 1.8 jednak gracze uważali, iż owe przejście jest zbyt ciężkie jak na początek. RobTop wkrótce usunął niektóre kolce w tunelach (od 1.9).
  • Jeżeli gracz rozbije się dwukrotnie o pierwszy kolec, to na ekranie pojawi się wiadomość "Tap to jump over the spikes" (kliknij, aby przeskoczyć kolce).
  • Krazyman50 stworzył i zweryfikował ekstremalnie trudną parodię poziomu pt. Conical Depression.
  • Ów etap wymaga minimum 78 skoków.
  • Poziom ten jest jedynym oficjalnym etapem, który używa portalu w celu pionowego przesunięcia ekranu. Zostało to użyte w przejściu do trzeciej monety.
  • Stereo Madness jest jedynym poziomem z pierwszych dziewięciu etapów, mającym trudność zachowaną od zawsze, podczas gdy inne zostały "zdegradowane" po publikacji aktualizacji 1.9.
  • RobTop przed pierwszą monetą zrobił dziurę w dwóch słupach, aby można było dojść do pieniążka, jednak wiele graczy używa tylko jednej dziury.

GaleriaEdytuj

FilmEdytuj

Geometry Dash - Stereo Madness All Coins01:49

Geometry Dash - Stereo Madness All Coins

Więcej z Fandomu

Losowa wiki