FANDOM

Square Adventure
Sa.jpg
Autor Etapu Diamond
ID Etapu 61757
Trudność Trudna
Gwiazdki 4
Formy Kostka, Statek, Grawitacja, Prędkość, Wielkość
Sekwencje K, S, K, S
Autor Utworu ForeverBound
Muzyka Stereo Madness
Data wydania 2013 r.
Polecany? Tak

Square Adventure jest starym etapem, który znajduje się w Normal Pack. Pomimo niewielkiej ilości gwiazdek, duża ilość początkujących graczy uznaje poziom za wyjątkowo trudny.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się dość prostą kostką. Na początku zauważamy napis "EASY" i kilka łatwych przeszkód. Gdy tło staje się żółte, pojawiają się dodatkowe pułapki, które mogą sprawić drobne trudności. Segment statku testuje podstawowe umiejętności latania. Nie jest on zbyt trudny, szczególnie gdy strzałki podpowiadają graczowi, gdzie powinien się znajdować. Druga połowa jest praktycznie taka sama, lecz w formie odwróconej.

Po zamianie w kolejną kostkę, wyświetla się napis "HARD". Ten fragment bardzo przypomina segment anty-grawitacyjny w Can't Let Go. Niektóre skoki są dość precyzyjne i gracz może omyłkowo ominąć lub nie trafić w blok, co jest częstym powodem narzekań nowych użytkowników. Strzałki i różnego rodzaju znaczniki podpowiadają graczowi drogę. Segment posiada również kilka pułapek.

Ostatni statek jest łatwiejszy od poprzedniego. Wystarczy ostrożnie poruszać się, uważając na portale przyspieszające. Dalej trzeba uważać, aby nie zetknąć się z żadną piłą lub inną przeszkodą. Po tym etap kończy się.

Film Edytuj

Geometry Dash Map Pack Series - Normal Pack - Square Adventure (by Diamond) All Coins01:32

Geometry Dash Map Pack Series - Normal Pack - Square Adventure (by Diamond) All Coins

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo faktu, iż plansza jest wyjątkowo stara, posiadała kilka aktualizacji, głównie w przedziałach wersji 1.8-1.9.
  • Nowi gracze uważają, że poziom jest wyjątkowo trudny i powinien posiadać nieco wyższą notę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki