FANDOM

Spooky Light
Spooky
Autor etapu Serponge
ID etapu 26949498
Poziom trudności Normal Normalny
Gwiazdki 3Star
Formy Kostka, Statek, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, U, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka -Thumper-
Data wydania 4 kwartał 2016 r.
Status Featured

Spooky Light (pol. Straszne Światło) - Gauntletowy poziom autorstwa Serponge. Jest on pierwszym poziomem w Shadow Gauntlet.

Opis Edytuj

Poziom zaczyna się potrójną prędkością, gdzie jedynie wystarczy przeskoczyć kolce dzięki pierścieniom. Następna jest kostka, którą trzeba wykonywać proste skoki (tło wielokrotnie zanika). Po tym zaczyna się statek, w którym należy wziąć latarnię, aby się nie rozbić (zdobywa się ją wlatując w czarne kółko nad lampą). Następny segment to ufo, w którym trzeba niszczyć króla duchów (bossa), ale na swojej drodze przywołuje mniejsze duchy, które gracz musi usunąć, oświecając je lampą. Ostatni segment jest kostką. Wydaje się być trudny, lecz jest o wiele prostszy niż się wydaje (detale tj. las czy pieńki mogą rozpraszać gracza). Na końcu etapu jest napis 18k objects i dedykacja dla Rustama. Po tym etap się kończy.

Monety Gracza Edytuj

  • Pierwsza Moneta znajduje się w segmencie statku przy części z drugą lampą. Przy górnej półce da się wlecieć przez sztuczne bloki w zwisające platformie. Za drugim drewnianym pniem znajduje się pieniążek.
  • Druga moneta jest w ufo. Gdy pojawią się dwa duchy na dolnej części ekranu, zejdź szybko na dół i zniszcz je. Z dolnego wypadnie pieniążek.
  • Trzecia i ostatnia moneta znajduje się w ostatnim segmencie. Za grubym pniem w 83% ukrywa się pierścień, o który można się odbić. Sprawi to, że gracz ominie portale grawitacyjne i zacznie chodzić po spodzie platform. Przeskakuje po nich tak, aby dojść do zdobyczy pod jedną z nich.

Ciekawostki Edytuj

  • Duchy oraz bloki w segmencie statku i ostatniej kostki nawiązują do gry Super Mario World.
  • Kostka na początku i w napisach końcowych prawdopodobnie nawiązuje do jego własnej mini-gry o nazwie "Succy Succy".

FilmEdytuj

Geometry Dash Spooky Light 100% (all coins)01:36

Geometry Dash Spooky Light 100% (all coins)

Shadow Gauntlet
Shadow Gauntlet
Spooky Light • Ominous • GhostTown • Fear zone • Infusion