FANDOM

Speed Racer
Speedracer
Autor ZenthicAlpha
ID 3543219
Poziom trudności EasyDemon Łatwy Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, S, K, Ku, K, S, S/S, S, Ku, S, S/S, U, S, K, Ku, S
Autor utworu ParagonX9
Muzyka Chaoz Impact
ChaozImpact
Data wydania 1 kwartał 2015 r.
Status Featured

Speed Racer jest Demonem stworzonym przez ZenthicAlpha. Powstał on w update 1.9 i skupia się głównie na ciągłych zmianach prędkości. Choć jest uznawany za bardzo łatwego Demona, służy on jako dobry trening dla osób, które mają problemy z kontrolowaniem prędkości.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się zwykłą kostką z kilkoma pierścieniami i drobnym elementem pamięciowym pod jej koniec. Prowadzi ona do krótkiego mini-statku z zanikającymi kolcami, mini-kostką, którą należy wykonać kilka szybkich skoków i szybkiego przejścia w kulę. Krótka i łatwa kostka prowadzi do szybkiego statku, jednakże przejścia nie są zbyt mocno oddalone od siebie, co nie sprawia trudności większości graczom. Po niej pojawia się pierwszy segment pamięciowy - mała kula z portalami przyspieszającymi i malutkimi, przezroczystymi kolcami. Po niej pojawia się statek, również z ciągłymi zmianami prędkości. Pod koniec fragmentu statek zamienia się w duala, który działa na podobnej zasadzie, gdyż gracz może skupić się na jednej z tych ikon. Po niej pojawia się łatwy segment ufo, krótki statek i prosta kostka prowadząca do kuli z elementami pamięciowymi i zmianami prędkości. Ostatnią częścią jest statek z podpisem autora.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza spośród nich jest w 16%. Gracz może zignorować różowy pierścień i pójść górną drogą. Zostanie on teleportowany na dół ze zdobytym pieniążkiem.
  • Druga moneta jest w 89%. Widnieje ona za ścianą, jednakże kostka może bez problemu spaść do niej, gdyż ściana ta nie jest solidna. Po zdobyciu jej, zostanie przeniesiona do góry.
  • Ostatnia jest nad zębatką na końcu planszy. Gracz musi ostrożnie wlecieć nad nią i spaść szybko w dół, aby nie dotknąć wiszącego kolca.

Błędy Edytuj

  • W 76% istnieje możliwość pominięcia ufo. Aby pominąć portal należy nie dotykać żółtej płytki, któr wybije cię w stronę portalu zamieniającego w ufo.

Ciekawostki Edytuj

  • Niegdyś gracz zmuszony był do trzymania się napisu ZETHIC pod koniec poziomu - niewidzialna ściana (ściana była czarna, a tło również) ograniczała wysokość "drogi" do 1 bloku.
  • Choć etap powstał na początku 2015 roku, otrzymał on aktualizację z monetami po wydaniu Update 2.0.
    • Pomimo tego, były one brązowe przez ponad rok czasu. Dopiero w lutym 2017 roku zostały one zweryfikowane.

Film Edytuj

Geometry Dash EASY DEMON ~ SPEED RACER BY ZENTHICALPHA 100% ALL COINS01:14

Geometry Dash EASY DEMON ~ SPEED RACER BY ZENTHICALPHA 100% ALL COINS

Więcej z Fandomu

Losowa wiki