FANDOM

Space Circles
Space
Autor Etapu Suomi
ID Etapu 9864147
Trudność Demon (Bardzo łatwy Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, F, Ku, F, S
Autor utworu Rukkus
Muzyka ~ Nk ~ "Spaceman"
Data wydania 2 kwartał 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Space Circles jest etapem Nine Circles stworzonym przez Suomi. Przedstawiony jest w brązowo-pomarańczowych barwach i według wielu graczy jest uznawany za bardzo łatwego Demona, z trudnością porównywalną do Problematic.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z kilkoma pułapkami i drobnymi elementami pamięciowymi. Po niej jest krótki, aczkolwiek denerwujący i dość precyzyjny fragment statku, który później staje się łatwą, aczkolwiek wymagającą zapamiętywania kulą, ze względu na pułapki w postaci niewłaściwych pierścieni. Po niej pojawia się fala, która pod względem trudności jest bardzo podobna do Problematic, jednakże posiada nieco większe elementy pamięciowe. Przejścia są proste i nie wymagają żadnego spamowania. Środek fali oddziela krótki segment kuli, w którym wystarczy wykonać tylko jedno odbicie o pierścień. Dalszy ciąg jest nieco trudniejszy, ponieważ istnieje więcej elementów pamięciowych oraz zmian grawitacji, jednakże jest on również łatwy do opanowania. Po przejściu jej pojawia się krótki statek, w którym trzeba utrzymać się w powietrzu, żeby nie zginąć w kolcach, które znajdują się na podłodze. Pojawia się również podpis autora oraz mała reklama jego kanału na YouTube. Po tym etap kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

Podobnie jak w przypadku większości łatwych etapów Nine Circles, monety w nich są brązowe i nie mają wpływu na statystyki:

  • Pierwsza znajduje się na początku kostki. Gdy ikona przejdzie przez ścianę, musi odbić się o pierścień, który jest schowany za kolcem.
  • Drugą można znaleźć na końcu fragmentu pierwszej kuli. Zamiast odbić się o różowy i następnie żółty pierścień, użyj błękitnego, aby wejść na sufit, lecz szybko zejdź na dół, aby się nie rozbić.
  • Ostatnia jest na początku fali, w części z dużą ilością miejsca i porozrzucanymi piłami. U góry na środku znajduje się przerwa w kolcach wraz z pieniążkiem. Wystarczy unieść się do góry w odpowiednim momencie.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z pierwszych etapów Nine Circles, który używa muzyki techno, aniżeli dubstep.
  • W wersji 2.0, Suomi dokonał aktualizacji, czyniąc falę bardziej urozmaiconą, w stylu Nine Circles XII.

Film Edytuj

Geometry Dash 201:00

Geometry Dash 2.01 (Demon) - Space Circles by Suomi (3 coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki