FANDOM

Sonic Wave
Sonicwave
Autor Cyclic (wysłane przez Sunix)
ID 26681070
Trudność ExtremeDemon Extremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, UFO, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K, Ku, K, Ku, F, K, F, K, F
Autor utworu F-777
Muzyka Sonic Blaster
SonicBlaster
Data wydania 25 listopada 2016 r.
Polecany? Nie

Sonic Wave jest ekstremalnie trudnym demonem, który został stworzony przez Cyclica. Jest on uznawany za najtrudniejszy etap Nine Circles jaki kiedykolwiek wyszedł. Oryginalny etap został zweryfikowany przez Cyclica, lecz został on usunięty, gdy on przyznał się do hackowania. Reupload przez Cyrillica został zweryfikowany , ale za pomocą verify hacków, toteż ostatecznie został zdegradowany do poziomu Insane bez gwiazdek.

Etap jest bardzo długi (trwa równie dwie minuty) i znacznie trudniejszy od Bloodbath.

25 listopada 2016 r., Sunix stał się pierwszą osobą, która zdołała przejść Sonic Wave. Po nim przeszło go jeszcze kilka osób.

Opis Edytuj

Etap, podobnie jak każdy, rozpoczyna się kostką z wieloma skokami, przeszkodami, pierścieniami i mylącymi blokami. Następnie dochodzi do nagłego skoku trudności i gracz musi wlatywać statkiem przez ciasne przejścia, w których towarzyszą kolce na słupach, portale grawitacyjne i pomniejszające oraz piły. Dalej gracz zamienia się w kostkę i musi odbić się o kilka pierścieni.

Dalszą częścią jet kula z powolną prędkością, którą gracz musi ostrożnie przeskakiwać, aby uniknąć wszelkich pułapek. Znajdują się tam również pierścienie oraz poziome platformy z kolcami po bokach, podobnie jak w Bloodbath. Przed pierwszą falą znajduje się krótki segment z podwójnymi kulami, którymi gracz musi przeskakiwać w odpowiednim momencie, aby uniknąć kolców. Są one szybkie, lecz pomniejszone.

Pierwsza fala wymaga błyskawicznego i ciągłego uderzania w klawisz, przez co jest ona niesamowicie trudna do przejścia. Podczas tego segmentu gracz napotyka ogromne ilości pił, kolców i portali. Dalej występują również krótkie segmenty z UFO i ze statkiem, w których gracz musi ostrożnie lecieć środkiem, aby nie wpaść w piły. Następny segment jest krótką kostką, w której gracz musi skakać z krótkich platform i spamować klawiszem, aby odbijać się o pierścienie. Tuż po tym następuje kolejna fala.

Druga fala również wymaga niesamowitej precyzji. Dochodzą również podwójne fale. Jest ona bardzo ciężka i wymaga również szybkiego klikania. Po niej gracz ponownie zamienia się w kostkę i musi przechodzić przez słupy, w których są "fałszywe bloki". Wymagają one zapamiętywania i mogą z łatwością wprowadzić w błąd.

Ostatnia fala również jest bardzo ciężka i nie różni się zbyt wiele od poprzedników. Nie istnieją tam duale, lecz gracz musi bardzo ostrożnie i precyzyjnie przelatywać przez małe szczeliny. Podczas tego segmentu częściej występują portale nadające normalną lub wolną prędkość. Na końcu znajduje się napis "GG", o który fala może się rozbić, jeżeli nie uniesie się jej w górę w odpowiednim momencie. Na końcu znajduje się podpis Cyclica i napis ,,Verified by Sunix GG =)".

Film Edytuj

In memory of Cyclic Geometry Dash Sonic Wave (Before the update) REUPLOAD READ THE DESCRIPTION02:08

In memory of Cyclic Geometry Dash Sonic Wave (Before the update) REUPLOAD READ THE DESCRIPTION

Stara wersja Cyclica

"Sonic Wave" 100% by Cyclic Live GD 207:46

"Sonic Wave" 100% by Cyclic Live GD 2.0

Obecna wersja Sunixa.

Rekordy Edytuj

Gracz Data ukończenia Liczba prób Film Najgorsza porażka
ItzSunix (weryfikacja) 25 listopada 2016 ok 35000 [1] 88%
Superex (100%) 15 grudnia 2016 ponad 13000 [2] 87%
BlassCFB (100%) 23 grudnia 2016 21541 [3] 90%
Acharne (100%) 5 stycznia 2017 53563 [4] 93%
NoctaFly (100%) 1 marca 2017 4951 [5] 98%
ChiefFlurry (100%) 29 kwietnia 2017 25074 [6] ???
EndLevel (100%) 22 maja 2017 ok 42000 [7] 94%

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy oryginalny Sonic Wave jeszcze istniał, nikt nie zdołał go przejść uczciwie. Najbliżej był Mefewe, który dotrwał do końcówki planszy, lecz przypadkowo rozbił się na 98%.
    • Ten błąd uznawany jest za najbardziej pechową porażkę w historii GD.
    • 19 listopada 2016r. Riot dotrwał do 96% planszy co jest jego nowym rekordem.
    • 13 stycznia 2017 roku Surv osiągnął 91%.
  • Gdy Cyclic przyznał się do hackowania, podmienił etap za przeróbkę Back On Track. Gdy usunął swoje konto, plansza zniknęła wraz z nim.
  • Obecnie kilka osób tworzy remake'i Sonic Wave. Jednym z najbardziej znanych jest Sonic Wave Infinity, który jest w trakcie weryfikacji przez Sunixa.
    • FunnyGame i Serponge tworzą swoją własną wersję, Sonic Wave Rebirth, którą weryfikuje Mefewe.
  • Istniała kiedyś łatwiejsza wersja Sonic Wave, która została uczciwie pokonana przez Cyclica. Był to trzeci stream planszy, podczas gdy w pierwszym wycinał on porażki, a za drugim razem użył hacków.
  • Mefewe dawniej był mało znany i nie był uznawany za doświadczonego gracza. Zasłynął głównie z 98% w Sonic Wave oraz remake'u, który współtworzy z Serponge i FunnyGame.
  • Nazwa "Alter" może nawiązywać do jednej z serii, którą posiada Serponge.
  • Aurorus kilkukrotnie informował graczy, iż Mefewe dalej weryfikuje poziom, jednakże ma on dużo obowiązków i zajmuje mu to dużo czasu.
  • Sunix, gracz który zweryfikował i udostępnił poziom, przeszedł go 9 razy. Np. raz aby dodać do poziomu nazwy graczy, którzy zdołali przejść poziom uczciwie.
  • DefThlow, Brytyjski gracz. Na youtubie miał postęp 28-100 ale w wersji ultrabuffa przez Cyclica i siebie.
  • Sunix opublikował również InvisiWave, czyli przeźroczystą wersję Sonic Wave. Sam gameplay pozostał jednak niezmieniony.
  • Poziom znajdował się na 1. miejscu na Oficjalnej Liście Ekstremalnych i Szalenie Trudnych Demonów. Obecnie zajmuje drugie miejsce.

Sonic Wave Infinity jest udoskonalonym remake stworzonym przez Viprin. Dawniej był on w trakcie weryfikacji przez Riota, a obecnie przez Sunixa. 2 lipca 2017 roku utrudnił on poziom i stwierdził, że będzie on trudniejszy od Bloodlust.

Ze względu na brak chęci do gry, Riot postanowił oddać poziom Cyclic'owi do weryfikacji, a rozszerzoną wersją miał zająć się Aurorus. Jednak obecnie został oddany Sunixowi do weryfikacji

Sonic Wave Infinity
SonicWaveInfinity
Autor Cyclic (oryginał), Viprin, Riot, Wabbit, Aurorus (weryfikowany przez Sunixa)
ID --
Trudność ExtremeDemon Ekstremalny Demon (prawdopodobnie)
Gwiazdki 10Star (prawdopodobnie)
Autor utworu F-777
Muzyka Sonic Blaster
SonicBlaster
Data wydania Jeszcze nie wydano
Polecany? Jeszcze nie wydano

Opis Edytuj

Etap sam w sobie nie różni się zbyt mocno od oryginalnego Sonic Wave. Budowa w większości pozostaje ta sama poza drobnymi zmianami mającymi na celu zwiększyć poziom trudności. Obecna wersja oferuje więcej pułapek i mylących segmentów.

Stylistyka planszy również znacznie się zmienia. Plansza przybiera dużo ciemniejsze barwy z bardziej mrocznym klimatem. Oryginał posiadał jaskrawe kolory niebieskiego i błękitnego (przyciemnione trochę potem przez Cyclica), podczas gdy remake zawiera ciemne i mroczne kolory. Piły stały się ciemne, w tle bywają różne dekoracje (gwiazdy, ruchome tło, itd.). Napis "LET'S GO" został zastąpiony zwykłym tekstem z 2.0, zamiast napisu stworzonego z dekoracji. Podczas buffów w wersji Sunixa dodatkowo w końcowej rozsypance bloków, między którymi się odpowiednio przeskakuje i w ostatniej fali zostały dodane dwa ciemne pasy nad i pod graczem, które znacznie zasłaniają widoczność.

Końcówka etapu również się różni. Nick Cyclica został zastąpiony grupami pił, potem napis ,,Verified by Sunix", podczas gdy przed samą metą gracz może zauważyć podpisy Riota, Viprina oraz Cyclica i nicki wielu prifesjonalnych graczy i twórców poziomów.

Nowa wersja poziomu posiada ogromne buffy, które czynią poziom trudniejszym od Yatagarasu. Wabbit i Aurorus przedłużyli etap, dodając około 30 sekund rozgrywki. Riot twierdzi, że SWI będzie posiadało trudność zbliżoną do Bloodlust. Jednak po buffach Sunixa poziom przekroczył trudnością Bloodlust.

Film Edytuj

Sonic Wave Infinity - FULL LEVEL by Riot, Viprin, and Cyclic (FROM RIOT'S STREAM)02:07

Sonic Wave Infinity - FULL LEVEL by Riot, Viprin, and Cyclic (FROM RIOT'S STREAM)

Stara wersja poziomu

Read Description Sonic Wave Infinity Buffdate Full Preview GD 202:15

Read Description Sonic Wave Infinity Buffdate Full Preview GD 2.1

Obecna wersja poziomu

Ciekawostki Edytuj

  • Riot woli, aby wersja Mefewe (Sonic Wave Rebirth) została oceniona zamiast jego.
  • Riot stwierdził, że postara się zweryfikować etap przed ukończeniem Yatagarasu, jednakże cel przejścia wcześniej wymienionego poziomu został przekazany Survowi. Obecnie SWI jest weryfikowane przez Sunixa, a Yatagarasu zweryfikował TrusTa.
  • Niektóre pomysły prawdopodobnie wzorowały się na The Hell Zone, m.in. efekt spadających gwiazd.
  • Wabbit i Aurorus stworzyli dłuższą wersję poziomu, czyniąc go jeszcze trudniejszym od Yatagarasu. Niestety fragment ten był zbyt trudny i najprawdopodobniej nie ukaże się w oryginale.
  • Obecnym rekordem Riota jest 81%, wraz z 28-100%, a Sunixa 28-91%.
  • Aurorus twierdził, że zdołał przejść SWI, jednakże duża ilość osób podejrzewała go o automatyzację fragmentów fali, co było bardzo prawdopodobne. Obecnie jednak weryfikacja należy do Sunixa.

Sonic Wave Rebirth
Sonicwaverebirth
Autor Cyclic (oryginał), FunnyGame, Serponge, Mefewe
ID --
Gwiazdki 10Star (prawdopodobnie)
Sekwencje K, S, K, Ku, K, Ku, F, K, F, K, F, K
Autor utworu F-777
Muzyka Sonic Blaster
SonicBlaster
Data wydania Jeszcze nie wydano
Polecany? Jeszcze nie wydano

Sonic Wave Rebirth (znany również jako Alter Sonic Wave/Sonic Wave 123) jest drugim znanym remake słynnego etapu, który jest tworzony przez FunnyGame i Serponge. Etap jest w trakcie weryfikacji przez Mefewe.

Opis Edytuj

Sonic Wave Rebirth jest drugim znanym remake, który ma na celu upodobnić etap do typowych poziomów z 2.0 wyposażonych specjalnymi efektami. Etap, w przeciwieństwie do Sonic Wave Infinity, posiada bardziej energiczne i błyszczące kolory.

Przed drugą falą można zauważyć napis "Sonic Wave". Na końcu etapu zamiast podpisu Cyclica znajduje się podpis Mefewe, lecz po nim znajdują się też podpisy innych twórców mapy (wraz z Cyclic).

Film Edytuj

GD Sonic Wave Rebirth - 100% (with cuts)02:12

GD Sonic Wave Rebirth - 100% (with cuts)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki