FANDOM

Sonar
Sonar29039
Autor JerkRat, Minesap
ID 4454123
Trudność Easy Łatwa
Gwiazdki 2Star
Formy Kostka, Statek, Ufo, Fala, Prędkość
Sekwencje K, S, K, F, K, U
Autor utworu ForeverBound
Muzyka Stereo Madness 2
Stereomadness2
Data wydania 1 Kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

Sonar to pierwszy poziom z Alpha Pack, trwający około 1 min i 26 s (long). Etap ten przeszedł zmianę - jego aktualna wersja jest drugą w kolejności.

GameplayEdytuj

Poziom pod względem budowy bardzo przypomina Stereo Madness, jednakże poziom trudności jest nieco wyższy i gracz napotyka niewielkie ilości pierścieni. Podczas kostki skoki są proste i nie wymagają dużej ilości prób. Statek wygląda bardzo podobnie do oficjalnego poziomu. Po nim następuje kolejna prosta kostka, zaś fala z dużą ilością wolnego miejsca i bardzo łatwa kostka. Gdy muzyka zwalnia, gracz zamienia się w powolne ufo i napotyka proste przeszkody wraz z podpisami autorów. Po tym poziom się kończy.

MonetyEdytuj

  • W 31% w pierwszej kolumnie u góry znajdziesz dziurę - wleć w nią, aby zdobyć pierwszą Monetę Gracza na tej mapie, a następnie zaczekaj, aż wylecisz ze szparki i spadniesz na ok. 2 bloki, potem możesz bezpiecznie powrócić do lotu statkiem.
  • Po przeobrażeniu w kostkę w 45% będziesz mógł zdobyć monetę tak jak W Stereo Madness, jednak w tym przypadku tylko jeden blok ma dziurkę w przeciwności do słupów w Stereo Madness , w których znajdziemy 2 dziurki.
  • Gdy lecisz falą na 67-69% w dolnym trójkącie będą bloki, o które się nie rozbijesz. Wleć w to miejsce, a gdy znajdziesz się na drugiej połowie czerni (nie na początku połowy - nieco dalej) przytrzymaj kontroler.

GaleriaEdytuj

FilmEdytuj

Easy User Coins -1 Sonar By-Jerkrat - Geometry Dash 201:34

Easy User Coins -1 Sonar By-Jerkrat - Geometry Dash 2.0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki